به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه

دیدار کارکنان و مربیان عقیدتی سیاسی با امام جمعه دیلم

همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه کارکنان دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان دیلم و مربیان عقیدتی سیاسی با حجت الاسلام اسدی امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۹۶۹۱۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸

دیدار کارکنان و مربیان عقیدتی سیاسی با امام جمعه دیلم

به گزارش خبرنگار بسیج از دیلم، حجت الاسلام اسدی ضمن خیر مقدم به مربیان و کارکنان دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان دیلم گفت: برای رسیدن به اهداف متعالی انقلاب اسلامی همه باید تلاش کنند و کوچکترین زاویه ای با ولایت فقیه ممکن است قطار انقلاب را از مسیر اصلی منحرف و یا دچار مشکل کند.

وی ادامه داد: برای پایبندی به استقلال کشور باید تفکر بسیجی را در کشور حاکم کرد و این حاکمیت مستلزم تلاش همه آحاد ملت بخصوص مربیان عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج است.

امام جمعه دیلم اذعان کرد: اگر تفکر بسیجی در یک شهد و یا منطقه حاکم باشد دیگر نباید ناهنجاریهای مثل طلاق و اعتیاد و ... در آن منطقه جاری باشد.

اسدی تصریح کرد: همه مربیان عقیدتی سیاسی حوزه های مقاومت بسیج باید تمام توان خود را در تربیت نسل نوجوان و جوان جامعه بکار گیرند تا ضمن نشر و اجرای احکام اسلام پایبندی به انقلاب و نظام اسلامی بیش از گذشته محکم‌تر شود.

ایشان در ادامه در تبیین جایگاه و مقام شهید مرتضی مطهری وی را به عنوان یک اندیشمند و فیلسوف برجسته اسلامی عنوان کرد و گفت: در خصوص شخصیت استاد مطهری همین جمله کافی است که امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آن شهید را حاصل عمر خود می‌دانستند و  امام خامنه‌ای (مدظله العالی) نیز آثار آن استاد بزرگ را مبنای فكری نظام جمهوری اسلامی می‌دانند.

اسدی در جمع مربیان و کارکنان دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه دیلم افزود: شهید مرتضی مطهری عالم بزرگ جهان اسلام با ارائه ایدئولوژی اصیل اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی، پایداری آن و حفظ میراث و فرهنگ اسلام نقش بسیار مهمی داشت.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار