خبرهای داغ:
سردار قریشی:

امروز هر کدام از دانشگاه‌های آمریکا تبدیل به یک غزه کوچک شده‌اند

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وضعیت ضدصهیونیستی این روزهای دانشگاه‌های آمریکا و‌ برخی دیگر از کشورهای اروپایی، گفت: امروز هر کدام از دانشگاه‌های آمریکا تبدیل به یک غزه کوچک شده است.
کد خبر: ۹۵۹۷۰۹۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰

امروز هر کدام از دانشگاه‌های آمریکا تبدیل به یک غزه کوچک شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار قریشی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت، طی سخنانی در اولین جشنواره مالک اشتر رده‌های سازمان بسیج مستضعفین، خدمت در سپاه و بسیج را در زمره بالاترین توفیق‌های الهی دانست و گفت: طی چند دهه گذشته ثابت شده که سپاه وارد هیچ عرصه‌ای نشده مگر آنکه موفق و سربلند از آن خارج شده است. 

سردار‌ قریشی افزود: این روزها که شاهد یک رویارویی گسترده با جبهه استکبار (از باقی‌مانده‌های داعش تا درگیری‌های مرزی و برون‌مرزی) و همچنین یک جنگ رسانه‌ای عظیم هستیم، دیدیم که عملیات وعده صادق نیز از سوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با موفقیت کامل انجام شد.

وی با اشاره به دشمن‌شناسی حضرت امام خمینی(ره) گفت: مروری بر بیانات و سخنرانی‌های امام عظیم‌الشأن ما در سالیان قبل از پیروزی انقلاب، به‌وضوح مواضع ضدصهیونیستی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد؛ امام راحل در‌ سخنان خود به اقدامات شاهِ مخلوع نیز انتقادات تند و تیزی را مطرح می‌کردند اما توجه اصلی ایشان به دشمن اصلی یعنی آمریکا و اذناب آن بود؛ امام راحل به خوبی بر این نکته واقف بودند که پهلوی تنها یک مزدور و یک مُهره بیگانگان در کشور است و اختیاری از خود ندارد. 

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز به وضوح شاهد هستیم که ایران اسلامی با رهبری و هدایت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) جبهه استکبار را با شکست مواجه کرده است، گفت: در‌حالی‌که طی دهه‌ها و‌سالان اخیر، غربی‌ها با رهبری آمریکا به دنبال منزوی کردن حداکثری و کامل فلسطین بودند اما طوفان‌الاقصی، همه برنامه‌های آنان را دگرگون کرد؛ آن افراد غاصبی که به شهرک‌های رژیم صهیونیستی آمده بودند در‌ پی امنیت و رفاه بودند اما طوفان‌الاقصی همه‌ی معادلات آنان را تغییر داد‌. 

وی با اشاره به حملات وحشیانه رژیم جعلی صهیونیستی به غزه گفت: طی بیش از ۷ ماهی که از نبرد طوفان‌الاقصی می‌گذرد، حتی یک صحنه را هم نخواهید دید که یک فلسطینی از جبهه مقاومت شکایت کند. 

سردار قریشی در ادامه، عملیات وعده صادق را بسیار هوشمندانه و مبتکرانه دانست و گفت: در حالی‌که سیستم‌های دفاعی چهار کشور اروپایی و غربی از لحظه پرواز پهپادهای ما منتظر ورود آنها به مرز ایران و عراق بودند تا آنان را سرنگون کنند، اما دیدیم که ناکام ماندند؛ وظیفه اصلی پهپادهای ایرانی در عملیات  وعده صادق، به چالش کشیدن سیستم پدافندی رژیم صهیونیستی بود و در این زمینه موفق هم شدند. 

وی‌ ادامه داد: رژیم صهیونیستی هنوز جرأت نمایش تصاویر آن پایگاه‌های نظامی‌ که در‌ عملیات وعده صادق مورد اصابت قرار گرفتند را پیدا نکرده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وضعیت ضدصهیونیستی این روزهای دانشگاه‌های آمریکا و‌ برخی دیگر از کشورهای اروپایی، گفت: امروز هر کدام از دانشگاه‌های آمریکا تبدیل به یک غزه کوچک شده‌اند. 

سردار قریشی در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی طی دهه‌های اخیر گفت: امروز می‌بینیم کشوری که در زمان پهلوی قادر نبود یک فِشنگ هم بسازد، سلاح‌هایی می‌سازد که همه به دنبال خرید آن هستند؛ امروز در دورترین نقطه کشور عمل پیوند کبد انجام می‌شود و ۹۷ درصد داروهای‌مان را خودمان تولید می‌کنیم. 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار