مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بزرگداشت سالگرد شهادت استاد شهید مطهری با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم و جمعی از مسئولان و کارکنان ناحیه بسیج امام حسین(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۷۴۰۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بزرگداشت سالگرد شهادت استاد شهید مطهری با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم و جمعی از مسئولان و کارکنان ناحیه بسیج امام حسین(ع) برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام اکبری در خصوص شهید مطهری گفت: استاد شهید مرتضی مطهری، الگوی کاملی از یک فقیه و اندیشمند بود که مسائل زمان خود را به درستی درک می کرد.
وی افزود: این شهید فردی دقیق، عمیق نسبت به جامعه، وقت شناس و زمان شناس بود و همین ویژگی ها او را تبدیل به یک انسان الگو برای تمام نسل ها قرار داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم خاطرنشان کرد: وقتی انسان برای اینکه از فرصت های زندگی خود به بهترین نحو شایسته استفاده کند، روزگار او را در حوزه ای از علم الگو قرار می دهد و هنگامی که تبدیل به الگو شد، علم و عمل او با هم برای دیگران مورد استفاده قرار می گیرد.

حجت الاسلام اکبری با اشاره به عاقبت بخیری انسان تصریح کرد: انسان ها زمانی کارآمد می شوند که در زندگی خود یک راهنما داشته باشند و این راهنما مسیر انسان را تا پایان مشخص می کند.

در پایان این مراسم از مربیان و متربیان برگزیده نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار