جمعی از بسیجیان ناحیه امام رضا(ع) با شهدا تجدید میثاق کردند

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج سازندگی جمعی از بسیجیان ناحیه بسیج امام رضا(ع) با حضور در گلزار شهدای امام زاده ابراهیم(ع) قم با غبارروبی، عطرافشانی و قرائت فاتحه با آرمان‌های شهداء تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۵۹۷۴۰۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مسئول معاونت بسیج سازندگی ناحیه امام رضا(ع) در حاشیه این مراسم گفت: بسیج سازندگی از ابتدای تشکیل خود به فرمان رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) تا به امروز به عنوان الگویی از خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه شناخته می‌شود.

بیگی افزود: مجموعه اقدامات هدفمند و جهادگونه بسیج سازندگی در محرومیت‌ زدایی و خدمت به مردم خوش درخشیده و از طریق به‌کارگرفتن ظرفیت‌ها و استعداد‌های درونی کشور و بهره‌گیری از فرهنگ و تفکر بسیجی بسیار موثر بوده است.
وی خاطرنشان کرد: ویژگی ممتاز بسیج سازندگی اتکا به مردمی است که با ایمان به اسلام و ولایت فقیه همواره وجود خود را بر محور ولایت معنا می‌کند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام رضا(ع) بیان داشت: وجه دیگر بسیج سازندگی حضور جهادگران در جبهه نبرد اقتصادی است، بسیجیانی که در جهادی دیگر با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) وارد عرصه تولید و اشتغال‌زایی شدند تا در جنگ نابرابر اقتصادی که دشمنان نظام و انقلاب برای به زانودرآوردن ملت شریف ایران علم کردند جانانه مقابله کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار