تنها راه سعادت، رضایت پدر و مادر است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین علیه السلام در مسجد امام صادق علیه السلام قم گفت: مهمترین برنامه خداوند در قرآن نیکی به پدر و مادر است.
کد خبر: ۹۵۹۷۴۰۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام با تاکید بر احترام به پدر و مادر گفت: تنها راه رسیدن به سعادت و خوشبختی رضایت پدر و مادر است.

حجت‌الاسلام ستارزاده ادامه داد: خداوند برنامه جامع و کامل زندگی انسان ها را در قرآن کریم بیان نموده که مهمترین و اولین آن احترام به پدر و مادر است.

ایشان با اشاره به سیره شهدا در زندگی خانوادگی افزود: بسیاری از شهدا برای رسیدن به شهادت ، رضایت و خشنودی پدر و مادر را بدست آوردند، مانند شهید حججی که در مشهد بعد از بدست آوردن رضایت قلبی پدر و مادر خود توفیق شهادت نصیبش شد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین علیه السلام ابراز داشت: جایگاه هر انسانی نزد خداوند، بستگی به توفیق خدمت فرزند به پدر و مادر دارد و این جایگاه اگر نزد پدرومادر والا باشد نزد خداوند متعال نیز بزرگ و عظیم خواهد بود.
حجت‌الاسلام ستارزاده با اشاره به روایات و احادیث در خصوص احترام به پدر و مادر خاطرنشان کرد: پیامبر(ص) به شخصی که در جستجوی رسیدن به شهادت بود فرمود؛ واسطه فیض الهی در دنیا پدر و مادر هستند و با خدمت به آنان می توانی به راحتی هم سعادت دنیایی طلب کنی و هم شهادت را بدست بیاوری.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار