فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان:

دوست و دشمن به اقتدار ایران در عملیات وعده صادق اعتراف می کنند

زنجان-فرمانده سپاه زنجان بابیان اینکه فتح خرمشهر فصل جدیدی برای جمهوری اسلامی در دنیا باز کرد و اقتدار نظام را به همه دنیا نشان داد ،خاطرنشان کرد:امروز نیز طبق فرموده رهبر انقلاب خرمشهر ها در پیش است که نمونه آن را در وعده صادق مشاهده کردیم که دوست ودشمن به این پیروزی بزرگ اعتراف میکنند.
کد خبر: ۹۵۹۷۵۴۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶

دوست و دشمن به اقتدار ایران در عملیات وعده صادق اعتراف می کنند

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛فرمانده ،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه،معاون و مدیر روابط عمومی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با حضور در صدا وسیمای مرکز زنجان با مدیر کل این مرکز دیدار وگفتگو کردند.

 

سردار جهانبخش کرمی  در این جلسه با اشاره به عملکرد درخشان سپاه و بسیج از دید رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)تصریح کرد: این خدمات و اقدامات میبایست برای مردم تبیین شود.

 

وی در ادامه بااشاره به در پیش رو بودن سالروز فتح خرمشهر گفت:این روزها سالروز عملیات بیت المقدس است که در چهار مرحله انجام و منجر به آزادی خرمشهر شد.

 

 فرمانده سپاه زنجان بااشاره به اینکه فتح خرمشهر همانند فتح مکه یک تابلوی زیبای تاریخی است و رزمندگان زنجانی در ۶ گردان در این ۴ دوره عملیات خط شکن بودند،تصریح کرد: رمز پیروزی در این عملیات وحدت بین نیروهای مسلح ،ارتش سپاه وبسیج در اوج هماهنگی، حضور مردم و گردان های بسیج وعنایت خداوند متعال بود.

 

سردار کرمی بابیان اینکه فتح خرمشهر فصل جدیدی برای جمهوری اسلامی در دنیا باز کرد و اقتدار نظام را به همه دنیا نشان داد ،خاطرنشان کرد:امروز نیز طبق فرموده رهبر انقلاب خرمشهر ها در پیش است که نمونه آن را در وعده صادق مشاهده کردیم که دوست ودشمن به این پیروزی بزرگ اعتراف میکنند.

 

وی در پایان بابیان اینکه تمامی این افتخارات و پیروزی ها به برکت مجاهدت ومقاومت رزمندگان دفاع مقدس است،یادآور شد:تمامی این افتخارات باید برای نسل جوان تبیین وتشریح شود.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار