خبرهای داغ:

برگزاری مراسم تجلیل از مقام والای معلم در هندیجان

امام جمعه شهرستان هندیجان در مراسم تجلیل از معلمین گفت:کار معلم کار با اندیشه وخردودانش ودانایی انسانها در دو عرصه مهم آموزش وپرورش است وهمچنین مقام معلم داری جایگاه ویژه و ارزشمندی در جامعه است‌.
کد خبر: ۹۵۹۷۵۸۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاري بسیج خوزستان، حجت الاسلام المسلمین سیدعبدالحمید حسینی امام جمعه هندیجان در مراسم تجلیل از معلمان شهرستان که بمناسبت روز معلم برگزار شد اظهار داشت:
کار معلم کار با اندیشه و خرد و دانش و دانایی انسانها در دو عرصه مهم آموزش و پرورش است.


وی افزود: درحقیقت معلم اندیشه ها را می سازد و خرد آدمی را بارور می نماید و این رسالتی بسیار مقدس است که باید قدر آن را دانست.

وی بابیان جایگاه اندیشمند بودن از ویژگیهای معلمان گفت:
جامعه فرهیخته معلمان باید نسلی آزاداندیش و حقیقت جو، در عین حال واقعیت بین تربیت کنند تا شاهد جامعه ای پویا و فرهیخته و در مسیر تعالی باشیم.

امام جمعه هندیجان عنوان نمود : امروز تربیت دانش آموزانی که قدرت تشخیص عزت از ذلت، اقتدار و استقلال از وابستگی و ضعف و ... را داشته باشند و مورد اغوای بوقهای تبلیغاتی و رسانه های استکباری قرار نگیرند امری ضروری و لازم است.
ایشان در پایان گفت شهرستان هندیجان از دیرباز در زمینه علم و ادب زبانزد بوده است.

در پایان از معلمین شهرستان هندیجان با حضور فرماندار ،امام جمعه، رئیس آموزش و پرورش ، جانشین ناحیه سپاه و دیگر مسئولان و فرهنگیان و دانش آموزان در سالن مرحوم خسروی هندیجان تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار