خبرهای داغ:

از مدیریت، اساتید و طلبه ها، و کادر حوزه علمیه شهر الوان تجلیل شد

با حضور حجت الاسلام امیری امام جمعه محترم شهرستان کرخه، سرگرد پاسدار قاسم گوروی فرماندهی سپاه کرخه،حجت الاسلام بخشی مسئول دفتر نمایندگی در سپاه کرخه، از اساتید حوزه علمیه جعفر صادق(ع) شهر الوان تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۹۵۹۷۵۸۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، بمناسبت سالروز شهادت شهید مطهری و هفته معلم، طی دیداری از از زحمات و مجاهدت های، اساتید و طلاب حوزه علمیه شهر الوان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم حجت الاسلام امیری به نقش شهید مطهری و اندیشه این شهید عزیز پرداخته و گفت شهید مطهری به معنای واقعی یک استاد کامل و تمام عیار برای هدایت جامع امروزی میباشد و آثار به جا مانده از این شهید عزیز بهترین تبیین گر موضوعات گوناگون میباشد .

در ادامه این دیدار سرگرد گوروی فرماندهی سپاه کرخه با بیان اینکه معلمان و استادان کار خدایی انجام می‌دهند گفت: کار تعلیم، معلمی و استادی وصف خدایی دارد و معلمان و استادان حق بزرگی بر گردن شاگردان دارند.

سرگرد گوروی با تأکید بر توجه به ارتقا سطحی علمی استادان افزود: طلاب حوزه علمیه و استادان باید در عرصه جهاد تبیین با حضور در مراکز آموزش عالی، مدارس، مساجد و مراکز فرهنگی در عرصه تبلیغ دین و رفع شبهات نقش آفرینی کنند.

در پایان این دیدار از مدیریت، اساتید، طلبه ها و کادر حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل به رسم یادبود تجلیل شد‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار