معلم شان و جایگاهی به بلندای شان انبیاء الهی دارد

به مناسبت روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه مراسم محوری تجلیل از معلمین بسیجی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۹۷۵۸۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، حجت الاسلام و المسلمین هاشمی، در مراسم  گرامیداشت مقام شامخ معلم که در شهرستان هیرمند برگزار شد، با اشاره به آیه دوم از سوره مبارکه جمعه که رسالت انبیاء الهی را (یذکیهم و یعلمهم) تذکیه و تعلیم می داند، گفت: اگر بخواهیم برای دوران بعد از انبیاء و در دوران غیبت امام معصوم علیه السلام یک مصداق بارز معرفی کنیم که این رسالت را بردوش داشته باشد و برای آن انجام وظیفه کرده باشد، قطعا معلم بهترین فرد خواهد بود که با ایثار و فداکاری به تربیت و آموزش می پردازد.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند افزود: باتوجه به آموزه های دینی جایگاه معلم و رسالتی که برعهده دارد، به بلندای رسالت انبیاء الهی است و این شان و جایگاه هم از سوی معلمین در درجه اول و هم از سوی مسئولین و دانش آموزان و آحاد مردم باید محترم شمرده شود.

وی قانون رتبه بندی معلمین را در راستای تکریم مقام معلم دانست و افزایش حقوق معلمین رایکی از بندهای فرعی این طرح برشمرد که مهم تر از بحث های مالی شان و جایگاه معلم است که به خوبی در این طرح دیده شده، و دولت مردمی به خوبی در جهت تحقق این طرح تلاش می کند.

هاشمی در اختتامیه ویژه برنامه های هفته عقیدتی سیاسی سال 1403 به بیان گزارشی از مجموع 27برنامه اجرا شده از سوی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان هیرمند پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار