فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان عنوان کرد

اعزام کاروان راهیان نور کمیجان به مناطق غرب کشور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان از آغاز اعزام کاروان راهیان نور این شهرستان به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۷۷۰۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰

سرهنگ پاسدار صابر حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در گفت‌‍وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در کمیجان؛ از آغاز اردوی راهیان نور در غرب کشور خبر داد و گفت: مناطق عملیاتی و یادمان‌های غرب کشور در طول هشت سال دفاع مقدس، شاهد مجاهدت‌ها و فداکاری‌های ملت ایران بوده است و آن دوره آزمایش بزرگی برای استان‌های کرمانشاه و ایلام بود و شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کردند.
وی افزود: تعدادی از شهروندان کمیجانی در قالب اردوی راهیان نور خانوادگی، جهت یادآوری و ادامه راه این شهیدان عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.
سرهنگ حیدری هدف از اردوی راهیان نور و بازدید از یادمان شهدا را آشنایی با راه و رسم شهدا و شهادت دانست و گفت: هدف از سفر به مناطق جنگی این است که یادآوری کنیم خون این شهداست که اکنون سبب قدرت و عزت جمهوری اسلامی شده است. امنیت و آرامش اکنون ما مدیون خون این شهیدان است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان با تاکید بر این نکته که شهدا هویت‌ساز هستند و نقش الگوسازی در زندگی اجتماعی دارند، گفت: هدف دیگر از این اردو این است که بدانیم رسیدن به اهداف بلند در یک کشور نیازمند اتحاد و همانگی بین تمام افراد جامعه است و گرنه تفرقه در یک جامعه سبب نابودی یک کشور می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این اردوها علاوه بر یادآوری رشادت‌ها و دفاع غرور آفرین هم‌وطنان، تداعی گر این موضوع است که هیچ گاه حتی یک وجب از خاک‌مان را برای تسلیم، تقدیم کسی نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار