خبرهای داغ:

تجلیل فرمانده سپاه شاهرود از معلمان بخش بسطام+ عکس

شاهرود_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با حضور در تعدادی از مدارس از معلمان بخش بسطام تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۵۹۷۷۹۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج، همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، سرهنگ پاسدار عبدالله یونسیان فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شاهرود و سید علی هاشمی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بسطام و فرماندهان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان با حضور در هنرستان حجاب ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم با اهدای شاخه گل از زحمات همکاران این هنرستان قدردانی نمودند.
سرهنگ یونسیان در سخنانی ضمن قدردانی از مجاهدت‌های همکاران در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان بیان نمود: دانش آموزان میوه‌های انقلاب هستند و آنچه که شما در کلاس درس رقم می‌زنید قطعاً نقش موثر و پررنگی در آینده این فرزندان خواهد داشت.
هاشمی ضمن قدردانی از فرماندهی سپاه شاهرود و همکارانشان در تعامل مطلوب با آموزش و پرورش افزود: باعث خوشحالی و افتخار است که نیرو‌های مقتدر سپاه در کنار فرهنگیان می‌باشند.
همچنین همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، حجت الاسلام خوش کلام امام جمعه شهر کلاته خیج و فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه بسطام با حضور در مدارس ۷۲ تن و الزهرا این شهر ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم با اهدای شاخه گل از زحمات همکاران این مدارس قدردانی نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار