خبرهای داغ:
حجت الاسلام مصباح:

امدادگران بازوان توانمند جمعیت هلال‌احمر هستند

همدان-امام جمعه بهار گفت: امدادگران بازوان توانمند این مجموعه هستند و آنان با ایثار و از خودگذشتگی گاهی در حوادث جان خود را به خطر می‌اندازند تا جان هموطنان را نجات دهند.
کد خبر: ۹۵۹۷۸۰۲
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام رضا مصباح در دیدار پرسنل و جمعی از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر بهار از خدمات این ارگان در تمام عرصه‌ها تقدیر و اظهار کرد: جمعیت هلال احمر با خدماتی که ارائه می‌دهد در تمام عرصه‌ها می‌درخشد و مردم قدردان زحمات پرسنل و به ویژه داوطلبین این مجموعه هستند.

وی افزود: امدادگران بازوان توانمند این مجموعه هستند و آنان با ایثار و از خودگذشتگی گاهی در حوادث جان خود را به خطر می‌اندازند تا جان هموطنان را نجات دهند که این کار آنان قابل ستایش است و دعای خیر مردم را همواره به دنبال دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر بهار نیز در این دیدار عنوان کرد: جمعیت هلال احمر بهار خدمات گسترده و ارزنده‌ای در سطح شهرستان داشته از جمله واکسیناسیون حجاج، کاروان نیکوکاری و سلامت به روستاهای محروم، جمع آوری کمک‌های مردمی برای مردم مظلوم فلسطین، آموزش‌های خود امدادی و دگر امدادی در شهرستان، امدادرسانی در جاده و... که از خدمات مهم این جمعیت است.

سجاد پورعرب اظهار کرد: در سال گذشته چند تن از آقایان امدادگر فعال این شعبه جذب و مشغول به کار شدند و قصد داریم در سال جدید نیز چند خانم فعال در این حوزه را جذب مجموعه کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار