خبرهای داغ:
حسام طاهر:

اصناف و بازاریان وظایف خود را در مواجهه با پدیده کشف حجاب انجام دهند

همدان-مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی استان همدان گفت: از اصناف و بازاریان انتظار داریم ضمن توجیه کسبه و انجام امور فرهنگی وظایف خود را در مواجهه با پدیده شوم کشف حجاب و بدپوششی انجام دهند.
کد خبر: ۹۵۹۷۸۲۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جعفر حسام‌طاهر در اجلاسیه ماهيانه اتاق اصناف که با حضور رؤسای اتحادیه‌ها برگزار شد،  اظهار کرد: حجاب اسلامی که از ضروریات دین محسوب می‌شود مورد هجمه دشمنان اسلام و قرآن قرار گرفته و با برنامه‌ریزی دقیق و طولانی مدت این موضوع هم اکنون چالشی برای جامعه و خانواده‌ها ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: از طرفی از روسای اتاق‌های اصناف، اتحادیه‌های صنفی، هیات امنای بازارها، هیات مدیره مجتمع‌های تجاری نیز انتظار داریم ضمن توجیه کسبه و انجام امور فرهنگی و تبلیغی وظایف خود را در مواجهه با پدیده شوم کشف حجاب و بدپوششی انجام داده و از عرضه محصولات خلاف عفت عمومی به صورت جدی جلوگیری کنند.

مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی استان همدان عنوان کرد: استکبار جهانی که به لطف الهی و به برکت خون پاک شهیدان خود را در مقابل جمهوری اسلامی ایران، ذلیل می‌بیند  با سلاح دیگری وارد شده و قتل عام فرهنگی را با پرتاب موشک‌هایی از جنس کشف حجاب، پوشش نامناسب، عادی کردن روابط زن و مرد، ترویج فساد و فحشا رقم زده و انهدام کانون گرم خانواده را نشانه گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار