معلمان نقش ویژه ای، هم در مسائل تربیتی و هم در مدیریت خانواده دارند

بندانی گفت: همسران معلم پاسداران انماینده سپاه و بسیج در آموزش و پرورش هستند که با نگاه و دغدغه ای که دارند در مسائل تربیتی همواره پیش‌گام تر از دیگران هستند.
کد خبر: ۹۵۹۸۰۱۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰

مرضیه نژاد بندانی، مسئول مرکز فرهنگی خانواده های سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: برنامه تجلیل ازمقام معلم، ویژه همسران پاسدارانی که معلم هستند با تدابیر فرمانده هان نواحی و شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان در راستای گرامیداشت هفته معلم انجام شد .

وی با اشاره به نقش و جایگاه ارزشمند معلمان در جامعه درباره همسران پاسدارانی که معلم هستند، تصریح کرد: این معلمان نقش ویژه ای، هم در مسائل تربیتی و هم در مدیریت خانواده دارند .

نژاد بندانی اذعان داشت: با توجه به اینکه پاسداران در موضوعات امنیتی مسئول هستند، مسئولیت زندگی و فرزندان بر عهده این همسران در کنار شغل معلمی است.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده های سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، همسران معلم پاسداران رانماینده سپاه و بسیج در آموزش و پرورش دانست و افزود: قطعا با نگاه و دغدغه ای که دارند در مسائل تربیتی همواره پیش‌گام تر از دیگران هستند.

نژاد بندانی با بیان اینکه برگزاری این برنامه کمترین کاری است که برای تجلیل از این همسران گرامی انجام شد،خاطر نشان کرد: این برنامه اولین باری است که توسط مرکز امور خانواده ها برای معلمانی که همسران آنها پاسدار هستند در سطح استان برگزار شد.

این مسئول اظهار امیدواری کرد: امید است؛که بتوانیم در برنامه های بعدی و مناسبتهای بعدی مانند روز دختر روز پرستار و روز زن و خیلی از برنامه هایی که نیاز هست برای تقویت و قدردانی و تکریم خانواده های پاسدار که در کنار و پابه پای همسران خود زحمت می کشند و در واقع نوعی جهاد انجام می دهند‌، انجام دهیم.

گفتنی است؛ برنامه تجلیل از همسران معلم پاسداران ،علاوه بر زاهدان در سراسر استان با تدبیر فرماندهان سپاه و تعامل با آموزش و پرورش برای همسران پاسداری که معلم هستند، انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار