خبرهای داغ:

پیش بینی افزایش ۳ تا ۵ درجه‌ای دما در خوزستان

مدیر کل هواشناسی خوزستان برای روز‌های آینده در استان افزایش ۳ تا ۵ درجه‌ای دما پیش بینی کرد.
کد خبر: ۹۵۹۸۰۳۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، محمد سبزه زاری در تشریح وضعیت جوی استان در روز‌های آینده گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، تا اوایل روز یکشنبه جوی نسبتا پایدار بر روی استان خواهیم داشت و پدیده غالب غبار صبحگاهی و وزش باد متوسط در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی خواهد بود.

وی افزود: در این مدت روند افزایش ۳ تا ۵ درجه‌ای دما در سطح استان وجود دارد و شمال خلیج فارس تا فردا مواج پیش بینی می‌شود.

سبزه زاری ادامه داد: سامانه بارشی ضعیفی از روز یکشنبه استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و از روز دوشنبه سبب رگبار و رعد وبرق و وزش باد‌های متوسط در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان اضافه کرد: در دیگر مناطق استان بارش‌ها بصورت پراکنده و نقطه‌های خواهند بود، همچنین طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه وزش باد‌ها در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی متوسط تا شدید پیش بینی می‌شود.

وی می‌گوید: در شبانه روز گذشته امیدیه و کشاورزی اهواز با ۳۴ و ایذه با ۱۰.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده اند و در این مدت اهواز به بیشینه دمای ۳۳.۶ و کمینه دمای ۱۹.۶ درجه سانتیگراد رسیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار