مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

شهدا مایه عزت و اقتدار نظام هستند

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی در مراسم چهارمین سالروز شهادت دریا دل شهید سید منصور موسوی نژاد در نظرآقا مرکز دهستان زیراه گفت: سبک زندگی شهدا در جامعه ترویج شود، شهداء مایه عزت و اقتدار نظام هستند.
کد خبر: ۹۵۹۸۰۷۷
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶

 

شهدا مایه عزت و اقتدار نظام هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالرضا هاشمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، در مراسم چهارمین سالروز شهادت دریا دل شهید سید منصور موسوی نژاد در جمع مردم ولایی نظرآقا مرکز دهستان زیراه اظهار داشت: امروز اگر در جامعه شاهد سربلندی آرامش، آسایش و عزتمندی هستیم و در مولفه‌های قدرت دست برتر داریم به دلیل مجاهدت‌ها و ایثار شهدای ماست.

وی خاطر نشان کرد: بهترین سبک زندگی سبک زندگی ایرانی اسلامی شهدا است و باید به ترویج آن در جامعه کمک کنیم، پایداری این مولفه‌ها به نهادینه‌شدن فرهنگ ایثار و شهادت و پایداری است، شهدا مایه عزت و اقتدار نظام هستند.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی با تاکید بر اینکه شهدا مظهر قدرت ایران هستند، تصریح کرد: برای دستیابی به اقتدار باید از مولفه‌های قدرت دنیایی برخوردار شویم، اما ملت ایران از یک قدرت معنوی والاتری برخوردار است که همانا خون مطهر شهداست.

این مقام مسئول بیان داشت: شهید مانند خونی است که در شریان اجتماع به حرکت در می‌آید و محرک جامعه است.

وی در ادامه گفت: شهدا انسان‌های خاص و ماندگار هستند و رمز ماندگاری آن‌ها تبعیت از ولایت بوده است و ملتی که با ولایت باشد مشمول هدایت، کرامت و شفاعت خدای تعالی خواهند شد.

او با بیان اینکه باید زینت راه شهدا و دین باشیم، تصریح کرد: زندگی روزمره انسان باید رنگ و بوی شهدا بدهد و باید راه و مسیر مجاهدان راه خدا را طی کنیم تا رستگار و سعادتمند شویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: دشمنان از دستاورد‌های نظام اسلامی و حکمرانی انقلاب هراس دارند چرا که به برکت خون شهدا، دعوت انقلاب اسلامی جهانی است وهمه آزادی‌خواهان جهان انقلاب را الگوی رستگاری خود می‌دانند.

وی عنوان داشت: معنویت ملت ایران مهمترین مؤلفه برای تربیت جوانان و نوجوانان به عنوان مظهر اقتدار انقلاب است و امروزه شاهدیم که در سایه برخورداری از این مولفه، به توفیقات زیادی در حوزه تجهیزات نظامی و موشکی دست یافته ایم.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه گفت: دشمن در تمامی توطئه‌های خود شکست خورده، اما در عرصه فضای مجازی احساس قدرت می‌کند و از این ابزار به عنوان یک ابزار قدرت برای توطئه افکنی استفاده می‌کند.

وی تصریح کرد: استفاده ناصحیح از فضای مجازی و تسلیم شدن به محتوا‌های غیرواقعی آن موجب ایجاد گرفتاری برای جوانان و نوجوانان و خانواده‌های آنان می‌شود و دشمن به دنبال دگرگونی در واقعیت‌ها و حقایق و خوراندن دروغ به جای حقیقت به جوانان، ایجاد فضای یاس و ناامیدی، تغییر باورها، غفلت از دستاورد‌های انقلاب و... است و باید نسبت به ترفند‌های دشمنان هوشیار بود.

هاشمی افزود: به برکت خون مطهر شهدا، انقلاب اسلامی به یک ایران قوی و ابرقدرت جهانی تبدیل شده و در تمامی شاخص‌های نظامی، علمی و موشکی دارنده رتبه برتر جهان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات