رویداد بشری ویژه دختران نوجوان قم برگزار شد

به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس(س) رویداد بشری با هدف تبیین و بازبینی روشن از آنچه اسلام از هویت دختران بیان نموده در محل مدرسه دخترانه حاج حبیب‌الله زیرک پردیسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۸۱۶۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، فاطمه کارشناس مربی حلقات صالحین در حاشیه این برنامه گفت: همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر رویداد بشری با هدف تبیین و بازبینی روشن از آنچه اسلام از هویت دختر بیان نموده با حضور دختران نوجوان برگزار شد.

وی افزود: خروجی این رویداد آشنایی دختران با هویت زیبای خودشان از نظر اسلام و شناخت تاثیرات خود در خانواده، جامعه و تمدن نوین اسلامی است.

کارشناس ادامه داد: هویت دارای ابعاد مختلفی است و مهم ترین بعد آن هویت فردی و اجتماعی است، جهت نقش پذیری و رسیدن به حقوق واقعی در اجتماع شناخت این هویت ها ضرورت دارد.

این مربی حلقات صالحین بیان داشت: یکی از مهم ترین مسائل در ارتباط با هویت، بحث هویت‌یابی دختران است که این موضوع در بین دختران در مسیری حرکت کرده که بین تصور آنان و جامعه از خود فاصله وجود دارد؛ بنابراین مساله‌ای که اکنون با آن مواجهند مربوط به هویت آنان می باشد.

وی تصریح کرد: تجربه یک روز زیست عفیفانه و مومنانه و با نشاط برای دختران هدف دیگری بود که با اجرای این طرح با همکاری مدرسه دخترانه زیرک، هیئت دختران موعود، هیئت شهیده ولایت و بسیج دانش آموزی تحقق پیدا کرد.

انتهای پیام/

رویداد بشری ویژه دختران نوجوان قم برگزار شد

ارسال نظرات
آخرین اخبار