خبرهای داغ:
به همت گردان 122امام حسین (علیه السلام) انجام شد:

برگزاری همایش پدر پسری پایگاه ویژه

در راستای آشنایی پدران بسیجیان نونهال و آینده ساز، اولین جلسه از سری برنامه های پدرپسری همراه با برنامه های شاد فرهنگی با حضور پدران و فرزندان پایور وبسیجی گردان122امام حسین (علیه السلام) برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۹۸۲۱۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۵

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14امام حسین(علیه السلام)، اولین جلسه از سری برنامه های پدر پسری همراه با برنامه های شاد فرهنگی با حضور پدران و فرزندان پایور وبسیجی گردان122امام حسین (علیه السلام)، در راستای آشنایی پدران بسیجیان نونهال و آینده ساز برگزار گردید.

فرمانده گردان در این برنامه ضمن تشکر از حوزه رزمی و پایگاه ویژه به جهت برگزاری این مراسم از نقش پدران در تربیت فرزند صالح و اینکه پدران آیینه تمام عیار فرزندان می باشند نکاتی را مطرح نمودند و از همه پدران حاضر در جلسه خواسته شد که فرزندان خود را جهت آشنایی با مبانی انقلاب و در راستای حفظ ارزشهای نظام اسلامی و در جهت مقابله با فضای مسموم مجازی در برنامه های بسیج و گردان ترغیب نموده و خود نیز در  فعالیت های مرتبط حضور و نقش فعالی را داشته باشند .

 

در ادامه فرمانده حوزه رزمی به تشریح اهداف و برنامه های حوزه و پایگاه ویژه پرداخت و این راه را آغاز یک حرکت مبارک در جهت جذب بسیجی در دوران نوجوانی دانسته و از حضار خواسته شد با جدیت در فعالیت ها مشارکت داشته و با ارائه طرح و نظرات خود پایگاه ویژه را در این امر یاری نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار