خبرهای داغ:

برگزاری جشن دختران آدینه ظهور درهندیجان

به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، مراسم جشن دختران آدینه ظهور در مصلی مسجد جامع هندیجان با حضور امام جمعه ودیگر مسئولان ، معلمین و دختران دانش آموز برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۹۸۳۲۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسیج خوزستان ، مراسم جشن باشکوه دختران آدینه ظهور در دهه کرامت و همزمان بل ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور امام جمعه، جانشین ناحیه سپاه، جانشین انتظامی و روحانیون و رئیس آموزش و پرورش و معلمین و دانش آموزان دختر و بسیجیان در مصلی نمازجمعه مسجد جامع هندیجان به همراه برنامه ای متنوع فرهنگی مذهبی واهداء هدیه برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی امام جمعه شهرستان هندیجان با تبریک آغاز دهه کرامت ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)اظهار داشت: از حضور دختران بزرگوار دانش آموز در مراسم جشن دختران آدینه ظهور و شرکت در نماز جمعه و دیگر عوامل برگزاری تقدیر و تشکر می شود و اینگونه برنامه های ارزشمند مذهبی بهترین الگو برای دیگران است که ان شاالله ادامه خواهد داشت.

وی افزود : به قید قرعه به دختران محجبه دانش آموز شهرستان هندیجان هدایایی اهداء می شود که دختران ما آیندگان مملکت هستند و در جامعه برای رشد تعالی عفاف و حجاب و فرهنگ مذهب تاثیر گذار خواهند بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار