خبرهای داغ:

پیام مشترک فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار برای شهادت جانباز سرافراز "سیدمرتضی حسینی"

فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار در پیامی مشترک شهادت جانباز سرافراز "سیدمرتضی حسینی" را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۵۹۸۴۱۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار؛  ایرج گلینی و حجت الاسلام روح الله تیموریان؛ فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار در پیامی مشترک شهادت جانباز ۷۰ درصد سید مرتضی حسینی را تسلیت گفتند.


متن پیام به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون همت ایثارگران و دلاوری جانبازان سرافرازی است که بر سر پیمان ماندند و در اعتلای خط سرخ شهادت و میراث گرانقدر شهدا کوشیدند.
آنان که دیروز پیشگامان عرصه نبرد حق علیه باطل بودند و امروز پهلوانان عرصه شکیبایی و اسوه‌های استقامت هستند.
خبر شهادت جانباز صبور و فقید این دیار سردار سیدمرتضی حسینی پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحت و جانبازی، موجب تألم و تاثر فراوان شد.
این جانباز سرافراز پس از سال‌ها مجاهدت خالصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه و جهاد و آرزوی شهادت در راه خدا و تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از جانبازی در این راه مقدس نام خود را در لوح زرین مجاهدان شهید فی سبیل الله جاودان ساخت.
اینجانبان ضایعه وارده را به خانواده محترم ایشان و مردم شهید پرور شهرستان گرمسار تسلیت و تهنیت گفته و از درگاه خداوند بزرگ برای آن شهید گرانقدر علو درجات و همجواری با حضرت سیدالشهداء (ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت داریم.
گفتنی است شهید سردار سیدمرتضی حسینی ۱۳۳۸/۰۳/۱۰ متولد شد و با عضویت در بسیج و حضور در جبهه‌های حق علیه باطل ۱۳۶۳/۱۲/۲۵ در منطقه جنوب به درجه رفیع جانبازی نائل و بر اثر اصابت ترکش به ناحیه سر جانباز شد که روز گذشته پس از تحمل ۴۰ سال درد و رنج جانبازی به یاران شهیدش پیوست.

سرهنگ پاسدار ایرج گلینی
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار

حجت الاسلام روح الله تیموریان
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار