ارائه خدمات حقوقی رایگان به فرهنگیان مجتمع آموزشی دخترانه شهرک ولایت یاسوج

جمعی از وکلا و کارشناسان مرکز وکلای قوه قضائیه استان و بسیج حقوق دانان سپاه فتح استان در مجتمع آموزشی دخترانه شهرک ولایت به فرهنگیان این مجتمع خدمات حقوقی رایگان ارایه دادند.
کد خبر: ۹۵۹۸۴۳۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،با هدف گرامیداشت مقام معلم و توسعه آگاه سازی های حقوقی در مدارس، کورش قنبری مرداسی رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان و سرهنگ علی پرویزیان مسئول سازمان بسیج حقوق دانان استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از وکلای این مرکز با حضور در مجتمع آموزشی دخترانه با فرهنگیان گفت‌وگو کردند.

مسئولان و وکلا در این برنامه روز معلم را به فرهنگیان تبریک گفته و به مسائل حقوقی معلمان پاسخ دادند.

بعد از آن ایستگاه ارائه خدمات حقوقی رایگان و آگاه سازی های حقوقی با حضور وکلای مرکز وکلای قوه قضائیه در این مجتمع آموزشی برای معلمان و دانش آموزان برگزار و به سوالات حقوقی پاسخ لازم داده شد.

در پایان این برنامه، از غرفه‌ی صنایع دستی و غذاهای محلی این مجتمع که با همکاری دانش آموزان برپا شده بود توسط مسئولان بازدید کردند.

ارائه خدمات حقوقی رایگان به فرهنگیان مجتمع آموزشی دخترانه شهرک ولایت یاسوجارائه خدمات حقوقی رایگان به فرهنگیان مجتمع آموزشی دخترانه شهرک ولایت یاسوجارائه خدمات حقوقی رایگان به فرهنگیان مجتمع آموزشی دخترانه شهرک ولایت یاسوجارائه خدمات حقوقی رایگان به فرهنگیان مجتمع آموزشی دخترانه شهرک ولایت یاسوج

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار