حضور استاندار مرکزی در جمع جهادگران قرارگاه جهادی مهاجر

استاندار مرکزی با حضور در محل استقرار قرارگاه جهادی مهاجر بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک در روستای «درمن» شهرستان خنداب، از روند روند خدمت‌رسانی و فعالیت‌های این گروه جهادی بازدید کرد.
کد خبر: ۹۵۹۸۴۵۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی روز جمعه در جریان بازدید از فعالیت‌های قرارگاه جهادی مهاجر ضمن گرامیداشت و تبریک هفته‌ی بسیج سازندگی، گفت: در سطح استان مرکزی با هدایت بسیج سازندگی گروه‌های جهادی مشغول خدمت‌رسانی به آحاد مردم به ویژه در نقاط محروم و دور افتاده هستند.

وی با اشاره به اقدامات گروه‌های جهادی در عرصه‌ی بهداشت و درمان در سطح استان گفت: هم‌اکنون در شهرستان خنداب بالغ بر ۱۲۰ دانشجو و استاد دانشگاه در حال ارائه خدمات هستند.

استاندار مرکزی به برکات و مزایای گروه‌های جهادی اشاره و تصریح کرد: در این اردوها ضمن اینکه یک خدمت‌رسانی گسترده‌ی اجتماعی در قالب گروه‌های درمانی مختلف و کار منسجم تشکیلاتی انجام می‌گیرد، عقب افتادگی‌های موجود نیز شناسایی می‌گردد.

مخلص‌الائمه اضافه کرد: در ۲ سال اخیر اتفاقات خوبی در حوزه‌ی بهداشت و درمان استان رقم خورده که با گذشته قابل مقایسه نیست و تکمیل زیرساخت‌های درمانی استان گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ده‌ها و صدها پروژه یا تمام شده یا مراحل پایانی را طی می‌کند و امیدواریم در آینده نزدیک شرایطی را شاهد باشیم که در هیچ جای کشور محرومیتی وجودع نداشته باشد اما همچنان نیازمند حضور گروه‌های جهادی هستیم و این عزیزان هم همیشه جلوتر از دستگاه‌های اجرایی در صحنه حضور دارند و با دقت و هم‌افزایی خوبی حرکت می‌کنند.

همچنین استاندار مرکزی در این سفر یک روزه از روند ارائه‌ی خدمات توسط دانشجویان جهادگر بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک در درمانگاه جهادی حضرت رقیه(س) بازدید کرد.

گفتنی است این اردوی جهادی با حضور ۱۲۰ نفر از دانشجویان و جمعی از اساتید، پزشکان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک و همکاری هلال احمر در عرصه‌های پزشکی، دندانپزشکی، فرهنگی و عمرانی به‌مدت دو روز در روستای درمن شهرستان خنداب برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار