زمان رفع حوادث آب در استان از میانگین کشوری پایین تر است
به گزارش خبرگزاری بسج زنجان علی محمد نادرخانی اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب موفق شد به عنوان اولین استان کشور نسبت به ایجاد بستر یکپارچه تماس برای تمامی مشترکین دراقصی نقاط استان اعم از ۲۱ شهر و حدود ۶۳۱ روستای استان اقدام نموده و تمام جغرافیای استان را تحت پوشش خدمات مشترکین قرار دهد.
وی بیان کرد: مشترکین استان زنجان در هر نقطهای از کشور نیز میتوانند با پیش شماره ۰۲۴ با سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تماس گرفته و خدمات مورد نیاز خود را دیافت کنند.
نادرخانی گفت: اکنون تمامی خدمات ۲۲ گانه شرکت آبفا همچون ثبت حوادث آب و فاضلاب، انشعابات غیرمجاز، خرابی کنتور، رقم کنتور، مصارف غیرمتعارف و ... در دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ارائه میشود و نیازی به مراجعه حضور مشترکین نیست.
وی یاد آور شد: نرم افزارهای GIS و CRM شرکت آبفا نیز به نرم افزار مشترکین شرکت آبفا استان متصل شده که با این اقدام خدمات مشترکین با سرعت، دقت و مطلوبیت بیشتری ارائه میشود.
این مسئول خاطرنشان کرد: اکنون مشترکین خدمات خود را بصورت غیر حضوری، از یک پنجره و با دسترسی آسانتر که قابلیت پیگیری دارد دریافت میکنند که افزون بر مرکز ارتباط با مشتریان، خدمات آبفا از طریق سامانه پیامکی، تلفنی، پرتال شرکت و فضای مجازی نیز ارائه میشود.
فاطمه عسگری