فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه حضرت رسول (سلام الله علیها) در گردهمایی مدیران روابط عمومی گفت:

ایجاد پل ارتباطی بین جوانان و مسئولین ضروری است

پاداش گفت: امروز نیاز و ضرورت جامعه ارتباط بین مسئولینی که الان بر مسند هستند و جوانانی است که قرار است در آینده بر مسند بنشینند است
کد خبر: ۹۵۹۸۵۲۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسبج از کرمان، در آستانه فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات گردهمایی مدیران روابط عمومی و رسانه ها با حضور فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول ( سلام الله علیه) و برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه حضرت رسول (سلام الله علیها) اظهار کرد: حفاظت و حراست از نظام و انقلاب در تمام زمینه ها بر عهده سپاه است و هر کجا انقلاب نیاز پیدا کند سپاه و بسیج با تمام توان وارد می‌شود.

وی افزود: سپاه به عنوان پل ارتباطی بین مردم و نظام در سطح بسیج کار می کند و فرمایشات امامین انقلاب را در حوزه پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و نهایتا تمام موضوعاتی که ما پیگیری می کنیم.

پاداش تصریح کرد: سپاه و بسیج به پنج نقطه ای که مقام معظم رهبری مد نظر دارند در بحث دولت سازی جامعه پردازی و نهایتا زمینه سازی ظهور حضرت مهدی است تاکید دارد.

این مقام مسئول اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب یکی از چراغ راه‌یی است که در سطح بسیج و سپاه بر آن تاکید زیادی شده است و به همین نسبت نظم نوین جهانی که الان اتفاق می افتد قطعا یکی از نشانه های ظهور است و مد نظر بسیج است

پاداش گفت: حوله محور برنامه های گام دوم سند تعالی بسیج نوشته شده است که بسیج و سپاه در این راستا کار را دنبال می‌کند


فرمانده ناحیه مقلومت بسبج ناحیه حضرت رسول گفت: روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم و مسئولین است و می تواند یک سازمان را به درجه اعلا و یا برعکس برساند.

وی تصریح کرد: امروز نیاز مبرم جامعه در اجتماع و در مباحث تبیینی و روشنگری است و مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

این مقام مسئول افزود: امروز نیاز و ضرورت جامعه ارتباط بین مسئولینی که الان بر مسند هستند و جوانانی است که قرار است در آینده بر مسند بنشینند است ما باید این ارتباط را تقویت کنیم.

پاداش خاطر نشان کرد:  دشمن بیشترین تاثیرگذاری در فضای مجازی را داشته و با یک همت بالا بردن می توان سواد رسانه مردم را بالا برد و محتوایی را که دشمن در فضای مجازی منتشر می کند تحلیل کنند که این موضوع بارها مورد تاکید مقم معظم رهبری بوده است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار