خبرهای داغ:

از برپایی جشن دهه کرامت تا نظافت مسجد در سرخه

امام جماعت مسجد جمعه در سرخه از برپایی ویژه برنامه دهه کرامت همراه با تجلیل از دختران و هم نامان حضرت معصومه (س) در مسجد با همکاری پایگاه های بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۸۵۵۳
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه کرامت و ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) فضاسازی مسجدجمعه در محله الامی آل یاسین (ع) سرخه با همکاری نوجوانان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) انجام شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین عربی امام جماعت مسجد جمعه در این محله در حاشیه برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین دلیلی که این دهه را دهه کرامت نامیدند، به خاطر کرامات این دو بزرگوار، حضرت رضا (ع) و حضرت معصومه (س) است؛ کرامت به معنای جود و سخا و بزرگواری است.

او افزود: دهه کرامت فرصتی برای ایجاد پیوند مستحکم جوانان و نوجوانان با قرآن، ائمه اطهار (ع) و تبیین فرهنگ قرآنی است.

امام جماعت مسجد جمعه در سرخه اضافه کرد: در این راستا مراسم دعای پرفیض ندبه همراه جشن میلاد حضرت معصومه (س) با استقبال گسترده نمازگزاران، اهالی محله و عموم مردم شهیدپرور سرخه در مسجد برگزار و از دختران حاضر در برنامه تجلیل شد.

عربی در ادامه اضافه کرد: مراسم قرائت زیارت آل یاسین با نوای گرم حسن اشرف از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار شد.

 او با اشاره به اختصاص سالن ورزشی جهت برپایی بازی فوتسال حلقه جوانان شهید حسین سماوی، گفت: نظافت پایگاه توسط نوجوان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) در محله انجام شد.

گفتنی است به همین مناسبت محفل تلاوت نور در پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار