خبرهای داغ:

برگزاری حدود صد برنامه جهت پاسداشت سوم و چهارم خرداد

استاندار خوزستان گفت: به مناسبت پاسداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و همچنین چهارم خرداد روز مقاومت مردم دزفول حدود صد برنامه در سطح استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۹۸۶۴۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان نشست شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه به ریاست علی‌ اکبر‌ حسینی‌ محراب استاندار خوزستان برگزار شد.

استاندار خوزستان در پایان این نشست گفت: فتح خرمشهر یادآور رشادت ها و فداکاری‌های بزرگمردانی است که مایه افتخار شدند و ارتش بعثی را به تسلیم واداشتند‌.

وی افزود: فتح خرمشهر محاسبات قدرت‌های بزرگ حامی رژیم بعثی را تغییر داد و موجب شد رژیم بعثی را برای پذیرش قطعنامه آتش‌بس تحت فشار قرار دهند و در واقع سوم خرداد پایه‌گذار پیروزی انقلاب اسلامی در برابر صدام شد.

وی با اشاره به در پیش بودن چهارم خرداد روز مقاومت مردم دزفول افزود: حدود صد برنامه برای گرامیداشت این دو مناسبت در سطح شهرهای مختلف استان برگزار خواهد شد و از همه مردم دعوت می‌کنیم در این برنامه‌ها شرکت کنند.

حسینی محراب خاطرنشان کرد: امیدواریم با بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده ایشان و ادامه راه شهدا، امام و رهبری دین خود را ادا کنیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار