خبرهای داغ:

در طلیعه آغاز ویژه برنامه های سوم خرداد صورت گرفت

اعضای ستاد بزرگداشت سوم خرداد و جمعی از اقشار مردم شریف خرمشهر با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۹۸۷۱۲
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خرمشهر در این نشست ابتدا تعدادی از مسئولان شهرستان از جمله امام جمعه، فرماندار ، فرمانده سپاه و مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان به بیان گزارشی از برنامه های پیش رو به مناسبت این روز تاریخی در سطح شهرستان خرمشهر پرداختند.

 

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و میلاد امام رضا(ع) گفتند: حضرت امیرالمؤمنین(ع) می فرمایند انسان های کریم حداقل سه نشانه دارند؛ "خوش اخلاقی" در همه رفتارهای انسان باید خود را نشان دهد. اخلاق پیامبراکرم(ص) سبب تحول در دنیا شد. و "کَظْمِ غَیْظْ" را از دیگر نشانه های انسان کریم معرفی کرد.

 

امام جمعه اهواز با تأکید براینکه چشم‌پوشی از خطاهای دیگران از دیگر نشانه های انسان کریم است، ادامه داد: اینها از نشانه های انسان کریم است که جای این سه ویژگی ها در جامعه ایران اسلامی خالی است. 

 

 نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: برنامه های ستاد بزرگداشت سوم خرداد بایستی شروع شوند و دستگاه ها و ادارات باید بعداز این مناسبت تعهدی نسبت به شهرستان خرمشهر بدهند و به تکلیف خود عمل کنند تا نشان دهند که سوم خرداد امسال با سال های گذشته متفاوت است.

 

وی تصریح کرد: باید خدمات به گونه ای باشد که مردم ببیند که مسئولان پای کار هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار