یادواره شهدای معلم بزرگداشت شهدای زن در قرچک برگزار شد

به مناسبت هفته عقیدتی و در راستای کنگره بزرگداشت 12هزار شهید استان تهران یادواره «به یاد معلم شهیدم»بزرگداشت شهدای زن برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۸۹۱۸
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۸

 

به گزارش خبرنگار سپاه استان تهران خبرگزاری بسیج؛ به مناسبت هفته عقیدتی وهفته معلم یادواره به یادمعلم شهیدم حوزه حضرت معصومه(س) برگزار شد.

 

سرهنگ طزری مسئول سیاسی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع ) در این مراسم اظهار داشت: مادران و همسران شهدا الگوی زن و زندگی عزتمندانه و شرافتمندانه هستند، زیرا فرزندان خود را در راه خدا و دین خدا تقدیم کردند.

وی ضمن گرامیداشت و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مدافع حرم و مدافع امنیت، افزود: قدردان مادران و همسران و فرزندان شهدا و ایثارگران هستیم که موجب اعتلای فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت شدند.

وی یادآور شد: مادران و همسران و خواهران و دختران شهدا را ادامه دهنده راه حضرت زینب دانست و گفت: روزی به خاک کشور ما تجاوز کردند و جوانان این مرز و بوم را به خاک و خون کشیدند؛ حالا امروز برای ما نسخه «زن، زندگی، آزادی» را تجویز می کنند، کسانی که دستشان به خون فرزندان ایران آغشته است و همه مردم ظلم و ستم آنان را می دانند. اکنون جنگ ترکیبی را به راه انداخته اند تا ملت ما را امتحان کنند، زیرا به فرموده رهبر انقلاب هنوز ما را نشناخته اند.

تقدیر وتشکر از مربیان عقیدتی وسرگروه ها صالحین برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری برپایی میز تلاوت قرآن نثار شهدا و شهید مطهری از حاشیه این مراسم بود./

انتهای خبر

 

خبرنگار: فاطمه خانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار