سرکشی فرمانده ناحیه مالک اشتر مشهد از حلقه های صالحین پایگاه های مقاومت بسیج

در راستای تبیین و تقویت ماموریت های بسیج و پیگیری تحقق اهداف شجره طیبه صالحین سرهنگ پاسدار علی رضایی فرمانده ناحیه مالک اشتر مشهد به همراه فرمانده حوزه هفت این ناحیه، از حلقه های صالحین پایگاه های این حوزه سرکشی کردند و از نزدیک با روند اجرای برنامه های صالحین آشنا شدند.
کد خبر: ۹۵۹۸۹۵۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۳

سرکشی فرمانده ناحیه مالک اشتر مشهد از حلقه های صالحین پایگاه های مقاومت بسیج

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، سرهنگ پاسدار علی رضایی در جمع بسیجیان با تأکید بر اجرای هدفمند، منظم، حضور و شرکت مستمر در جلسات صالحین پایگاه های مقاومت بسیج اظهار کرد: برگزاری یک جلسه محدود با سخنانی تکراری و کلیشه ای نمی خواهیم، بلکه باید در برگزاری حلقه ها تنوع مطالب و موقعیت و همچنین شادابی و پویایی را مد نظر قرار داد تا بتوان با جذب جوانان و نوجوانان راه درست را به آنان نشان داد. حضور بسیجیان در این جلسات باعث رشد علمی و افزایش بصیرت آن ها خواهد شد.

وی هدف از برگزاری حلقه های شجره طیبه صالحین به معنای خاص، راه اندازی حلقه های تربیتی دانست و افزود: برگزاری حلقه صالحین با هدف ایجاد یا تغییر رفتار در مخاطبان، مبتنی بر مکتب تربیتی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام می باشد.

رضایی بیان کرد: رسالت مربیان صالحین همچون رسالت پیامبر (ص) است و باید به پاس زحماتشان به نحو شایسته و مقتضی از آن ها تجلیل و قدردانی کرد هر چند ارزش زحمات و کار آن ها با مسائل مادی قابل سنجیدن نیست و اجر واقعی آن ها نزد خداوند محفوظ است.

وی در این سرکشی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی سرگروه های حلقات صالحین پایگاه ها، تقویت معنوی و جذب حداکثری نوجوانان و جوانان را خواستار شدند و اعلام کرد: باید نقش آفرینی حلقه های صالحین در محله ها محرز باشد و نتیجه این اقدامات را باید مردم لمس کنند.

در پایان مربیان و متربیان نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص اجرای بهتر این جلسات مطرح کردند.

خبرنگار/عبدالنبی حدادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار