خبرهای داغ:
سخنگوی سپاه پاسداران در نشست تبیینی در جمع مجموعه سپاه استان قزوین؛ 

بازدارندگی رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق فرو ریخت

بازدارندگی رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق فرو ریخت
سردار شریف عنوان کرد: بازدارندگی رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق فرو ریخت همچنان که اقتدار نظامی آن در عملیات طوفان الاقصی فروریخته بود.
کد خبر: ۹۵۹۹۰۱۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲

قزوین_ قزوین_ به گزارش بسیج، صبح امروز با حضور سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران، نشست تبیینی، در جمع پاسداران و پایوران سپاه استان در سالن حضرت زهرا(س) سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.

در این همایش که با حضور مسوولان ارشد نظامی استان و سپاه استان در سالن حضرت زهرا(س) سپاه استان قزوین برگزار شد، سردار رمضان شریف بیان کرد: ۴۵ سال از عمر پربار جمهوری اسلامی و مقاومت جانانه مردم عزیز تحت رهبری حکیمانه امامین انقلاب می گذرد. شرایط بسیار پیچیده و سختی را از ابتدای وقوع انقلاب تا امروز پشت سر گذاشتیم و در تمام این عرصه ها در مقابله با دشمنان به فضل الهی، برنده و پیروز میدان، گفتمان انقلاب اسلامی و مردم ولایتمدار ایران اسلامی هستند و این اراده خداوند و وعده قرآن کریم است.

وی گفت: تا زمانی که به وظایف خود به درستی عمل کنیم پیروزی از آن ماست و خدا را شاکریم که دو رهبر حکیم و دور اندیش را به ملت ما عطا کرد. امام راحل که همه دنیا ایشان را محور ایمان و اعتقاد و تدبیر شناختند و ندای امام خامنه ای رهبر حکیم در تمام جهان شنیده شد و مستکبرین احساس بک زلزله شدید کردند.

سردار شریف اظهار کرد: فراموش نمی کنیم اتحاد جماهیر شوروی به میدان آمدند تا انقلاب اسلامی شکل نگیرد، دوام نیاورد و تعمیق نشود و گفتمان آن فراگیر نشود اما اراده خداوند چیز دیگری بود. امروز از خیلی ها که در این ۴۵ سال علیه انقلاب و ملت اقدام کردند اثری نیست و انقلاب همچنان توفنده به راه خود ادامه می دهد. 

سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به سه مولفه اصلی است که موجب تداوم انقلاب شده و در عرصه های مختلف پیروز میدان باشد اظهار کرد: این سه مولفه هم دلایل وقوع انقلاب و پیروزی آن و هم موجب تداوم و بقا انقلاب اسلامی شد. مولفه اول فرهنگ دینی، قرآن کریم، فرهنگ اهل بیت(ع) و در یک کلام مکتب اسلام و قرآن است ک سرمایه اصلی نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به مولفه دوم افزود: مولفه دوم رهبران الهی است که این نظام را در ۴۵ سال رهبری کردند. اهمیت موضوع رهبران اداره کننده کشورها را در همین منطقه ببینید. کسانی که رهبران و حاکمان کشورها بودن و با نگاهی به سرنوشت این کشورها، قدر نعمت رهبران الهی کشور را بیشتر بدانیم. مصر با آن همه جمعیت و فرهنگ کهن، حسنی مبارک چه سرنوشتی برای مردم مصر رقم زد. همچنین صدام در عراق و قذافی در لیبی سرنوشت این ملت ها را چگونه رقم زدند.

سردار شریف یادآور شد: اما وجود رهبران الهی در ایران اسلامی موجب

 رشد و بالندگی و سربلندی و افتخار امت اسلامی و کشور عزیزمان شدند و این نعمت بزرگی است. دلیل عملیات روانی و رسانه ای سنگین دشمن در خصوص جایگاه رهبری و رهبر انقلاب به همین دلیل است. مولفه سوم عنصر مردمی است که سرمایه اصلی انقلاب و کشور هستند و یکی از مولفه های اصلی پیروزی، تداوم و امتداد انقلاب اسلامی همین مردم قدرشناس ایران اسلامی هستند که سپاه و بسیج و نیروهای مسلح برآمده از همین مردم هستند که حاکمان اصلی انقلاب در مقابل موج عظیمی از تهدیدات در طول ۴۵ ساله انقلاب اسلامی می باشند.

روابط عمومی سپاه کل پاسداران تصریح کرد: موانع بزرگی را پشت سر گذاشتیم و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، گام اول انقلاب مستحکم برداشته شد و انشاا.. در گام دوم شاهد درخشش بیشتر کشور در تمام عرصه ها خواهیم بود. ما از موانع سختی عبور کردیم و امروز به قله نزدیک هستیم. دشمنان ما با بهره گیری از ابزار وسیع رسانه ای و شکاف نسلی که بین نسل اول و نسل امروز حادث شده تلاش می کنند تصویری غیرواقعی از شرایط موجود ما منتشر کنند. در ابتدای انقلاب اسلامی جمعیت کشور بین ۳۵ تا ۴۰ میلیون بود و امروز جمعیت ایران بیش از ۸۰ میلیون نفر است.

وی اضافه کرد: یعنی حدود ۴۰ میلیون نفر که نسل امروز انقلاب هستند نمی دانند که بر سر این کشور چه آمد و بر اثر تسلط آمریکا و انگلیس و دست نشانده آنها نظام شاهنشاهی چه بر سر مردم و کشور اورد. نسل اول می دانند امام چگونه این کشور را از حلقوم آمریکا و دست نشانده هایش بیرون کشید و تحویل صاحبان اصلی آن یعنی مردم عزیز سپرد. ۴۵ سال این کشور از تمام تهدیدات عبور داده شد و امروز به فضل الهی انقلاب در یک موقعیت بسیار درخشنده و رو به جلو در حرکت است که به برکت انقلاب، امامین انقلاب و استقامت، تیزهوشی، صبر و ولایتمداری مردم این سرزمین است. 

سخنگوی سپاه پاسداران در ادامه با نثار درود به ارواح طیبه شهدای ایران اسلامی بیان کرد: شهدای عزیزمان برای گفتمان انقلاب و امامین انقلاب و عظمت کشور جان دادند و با تمام وجود بر عهد و پیمان خود با آن شهدای عزیز و بزرگوار پایبند هستیم. 

شما شهدا جان دادید برای بقا و تداوم انقلاب و ما همچنان با اراده و مصمم آرمان های ترسیم شده توسط امامین انقلاب را تعقیب کردیم و میراث ماندگار شما را گسترش دادیم.

سردار شریف در ادامه با اشاره به حوادث ماه های اخیر یادآور شد: نشان دادیم که ما با تمام توان تهدیدات ناشی از فشارهای دشمن را به فرصت های طلایی برای حفظ امنیت و اقتدار و الهام بخشی انقلاب تبدیل کردیم. وضعیت امروز رژیم صهیونیستی به خوبی نشان داد راه درست انقلاب اسلامی را طی کردیم.

وی افزود: امروز همه دنیا تصدیق کرد که نگاه انقلاب و دوراندیشی امام و تدابیر حکیمانه رهبر در طول این سالها راه درستی بود که رژیم اسراییل را غده سرطانی نامید و امروز در همه جهان نه در خیابان های تهران و ایران بلکه در مهد پشتیبانی رژیم صهیونیستی یعنی آمریکا و اروپا و تمام جهان فریاد مرگ بر اسرائیل و حمایت از مردم فلسطین برجسته ترین فریاد این روزها است و خدا را شاکریم که به برکت انقلاب اسلامی، مردم فلسطین راه درست مبارزه با اسرائیل را در پیش گرفت.

روابط عمومی سپاه پاسداران در ادامه افزود: رژیم صهیونیستی همان کشوری است که در طول این ۷۵ سال با قدرت علیه ملت فلسطین و امت اسلامی عمل کرد و حجم بزرگی از جنایات را بر مردم این سرزمین و امت اسلام تحمیل کرد. هرگز دنیای اسلام از یاد نمی برد صهیونیست ها چگونه با مردم فلسطین رفتار کرده و میلیون ها نفر را اواره، هزاران نفر را شهید و به اسارت گرفتند. آنها افزایش اقتدار نظامی خود را به رخ کشیدن

وی ادامه داد: روزگاری که ظرف شش روز چهار ارتش عربی را شکست و تحقیر کردند اما اکنون ۷ ماه است که در غزه تحریم شده و ۱۳ سال در محاصره شدید هستند نتوانستند وارد شوند که مغلوب گفتمان مقاومت و انقلاب شدند. رزمندگان مقاومت حماس در تونل های زیرزمینی را می بینید که ۷ ماه است تلفات سنگین و انهدام تجهیزات این رژیم را به دنیا نشان دادند. افتخار انقلاب اسلامی این است که تجربه دفاع مقدس و انقلاب الهام بخش تمام مستضعفین عالم شده است.

روابط عمومی سپاه پاسداران بیان کرد: صهیونیست ها برای فرار از شکست فضاحت بار در غزه اشتباه محاسباتی انجام دادند و فکر کردند اگر به کنسولگری ایران حمله کنند انحراف افکار عمومی را از جنایت در غزه به سمت دیگری سوق می دهند. رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ توسط دلاور مردان و مجاهدان تنبیه خواهند شد.

صهیونیست ها این سرزمین محدود غصب شده را دژ نفوذناپذیر نامیدند. بهترین سیستم های پدافندی و نیروی هوایی قدرتمند برای حفاظت از این جغرافیا فراهم کردند و مدعی بودند تمام قدرت کشورهای عربی نمی توانند به این دژ آسیب بزنند.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی که لحظه ای از افزایش توانمندی و بازدارندگی غافل نشدند پس از ۱۲ روز عملیات وعده صادق طراحی و اجرا شد و آمریکایی ها اعلام کردند ۱۲ کشور در دفاع هوایی در وعده صادق با اسراییل همکاری داشتند. با عزم و اراده و تصمیم رهبر شجاع انقلاب فرمان تنبیه متجاوز صادر شد و فرزندان دلیر انقلاب نگذاشتند کلام رهبری بر زمین بماند.

سخنگوی سپاه پاسداران اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب ۱۴ خرداد در حرم امام(ره) فرمودند؛ دشمنان در سوریه کاری از پیش نمی برند مردم دولت و ارتش سوریه از کشورشان دفاع می کنند و این زمانی بود که داعش بر دروازه های بغداد و دمشق می کوفت و امروز با شکست در برابر تفکر مقاومت برای ارتباط با سوریه به خط شدند. دشمن تلاش کرد اراده ما را در برخورد با فتنه ها زیر سوال ببرد و عملیات وعده صادق به همه دنیا اعلام کرد که عزم و اراده حکمرانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی را جدی بگیرید و بزرگترین ترین ضربه را به دشمن غاصب و حامیان وارد کردیم.

سردار شریف در پایان گفت:بازدارندگی رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق فرو ریخت همچنان که اقتدار نظامی آن در عملیات طوفان الاقصی فروریخته بود.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار