فرمانده سپاه ثارالله کرمان در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

روابط عمومی شریان حیاتی یک دستگاه محسوب می شوند

سردار نظری، روابط عمومی را شریان حیاتی یک دستگاه دانست و گفت: روابط‌عمومی ها در کنار رسانه ها در شرایط جنگی نقشی اساسی در مدیریت افکار عمومی و بسیج مردم برای مقابله با دشمن دارند؛ لذا باید در کنار هم، با تلاش و تعهد به حفظ امنیت و ثبات کشور کمک کنند.
کد خبر: ۹۵۹۹۱۰۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی گفت: در حقیقت روابط عمومی یک شغل اداری نیست یک شوق اداریست ؛کاریست که با عشق برای تنویر افکار عمومی و آگاه سازی مردم از اقدامات انجام شده در عرصه‌های مختلف و همچنین رفع شبهه کمک می‌کند و ازجمله کارهایست که دیده نمی‌شود اما تاثیرگذاری آن بسیار زیاد است.

وی افزود : روابط‌عمومی ها در کنار رسانه ها در شرایط جنگی نقشی اساسی در مدیریت افکار عمومی و بسیج مردم برای مقابله با دشمن دارند؛ لذا باید در کنار هم، با تلاش و تعهد به حفظ امنیت و ثبات کشور کمک کنند.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهارداشت :روابط عمومی ها با ارتباطاتی که دارند باعث می شوند که نقشه ها و اقدامات دشمن را برای ضریب دادن به مشکلات و نادیده‌گرفتن کارهای مثبت انجام شده را نقش بر آب کنند.


سردار نظری با اشاره به اینکه روابط عمومی شریان حیاتی یک دستگاه محسوب می شوند ؛عنوان کرد : بی شک روابط عمومی ها نقش مهمی در انعکاس اخبار و رویدادهای یک دستگاه دارندو عرصه فعاليت در روابط عمومي بسيار خطير و مهم است و نيازمند داشتن اطلاعات، تخصص و تجربه لازم است تا اين رسالت مهم و اساسي به خوبي ايفا شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار