مراسم نکوداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در جوین برگزار شد

امام جمعه شهرستان جوین گفت: روابط عمومی بابد با اطلاع رسانی مناسب و دقیق میزان امید مردم به نظام اسلامی را افزایش دهند .
کد خبر: ۹۵۹۹۱۴۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از جوین، حجت الاسلام بوژمهرانی در مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی و ارتباطات که با حضور فرماندار شهرستان جوین ، جانشین ناحیه مقاومت بسیج و مسئولین روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: کار روابط عمومی اطلاع رسانی مناسب و دقیق و به هنگام است به طوری که بتواند گره های ذهنی را از جامعه هدف و مخاطبین بزداید.

وی ادامه داد: روابط عمومی باید خدماتی را که در نهاد و اداره مربوطه انجام می گیرد به طور صحیح اطلاع رسانی کند تا امید مردم به نظام افزایش پیدا کند.

بوژمهرانی بیان کرد: اگر اطلاع رسانی قوی داشته باشیم و آن رسانه کارش دقیق و به هنگام باشد می تواند برخی از مدیران کم کار را آگاه کند.

در ادامه مراسم علی سامقانی فرماندار شهرستان جوین ، با یاد آوری اهمیت و جایگاه روابط عمومی بیان کرد: روابط عمومی نبض هر اداره ای است و کار روابط عمومی کار بسیار سختی است که اگر با عشق و هنر همراه شود بسیار راحت می گردد.

وی ادامه داد: اقدامات روابط عمومی ها باید با ظرافت همراه باشد و همچنین دقت زیادی می طلبد.
در پایان این مراسم بعد از ارائه و استماع نظرات و دیدگاه های برخی مسئولین روابط عمومی های ادارات شهرستان از مسئولین روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار