مسئول قرارگاه جهادی شهدای خانوک؛

گردان بانوان نانوای خانوک به مشهد مقدس اعزام شدند

مسئول قرارگاه جهادی شهدای خانوک گفت: ۸۰ نفر از بانوان گردان نانوا جهت طبخ نان در ره باغ رضوان بارگاه مطهر رضوی عازم مشهد مقدس شدند.
کد خبر: ۹۵۹۹۲۰۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  سید احمد مهدوی از اعزام گردان نانوای شهرستان خانوک به مشهد مقدس خبر داد و گفت: این افراد برای خدمت‌گزاری به زائران بارگاه مطهر رضوی در روزهای منتهی به ولادت امام رئوف عازم شدند.

وی ادامه داد: کاروانی حدودا  ۸۰ نفره از خادمین گردان نانوای خانوک که اکثرا از خواهران جهادی و بسیجیی شهر شهیدآباد خانوک هستند،عصر روز دوشنبه جهت خدمترسانی به زائران بارگاه مطهر رضوی در ایام دهه کرامت از شهر خانوک به سمت مشهد مقدس اعزام شدند. 

مسئول قرارگاه جهادی شهدای خانوک تأکید کرد: باتوجه‌به تجربه خدمت‌رسانی گروهان علی‌بن موسی‌الرضا، گردان نانوا و قرارگاه جهادی شهدا خانوک به زائران علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام در بخش‌های موکب، چایخانه، نانوایی، آشپزخانه، اسکان در ایام پایانی ماه صفر در مشهد مقدس این گردان دوباره در زمان ولادت خدمت‌رسانی خواهد کرد.

مهدوی اذعان کرد: در ایام دهه کرامت، ولادت امام مهرمانی‌ها و خواهر بزرگوارشان حضرت معصومه سلام‌الله علیها نیز از طرف مسئولان اُستان خراسان رضوی از گردان نانوا دعوت کردند که  به زائران عزیز امام رئوف خدمت‌رسانی داشته باشند بنابراین این اعزام صورت گرفت.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه‌ریزی، مقرر شده است تا خادمین این کاروان از تاریخ ۲۵ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه در محل ره باغ حضرت زهرا سلام‌الله علیها و جوار بارگاه ملکوتی حضرت رضا علیه‌السلام در بخش‌های نانوایی، پذیرایی میان وعده و نوشیدنی به زائران آن حضرت خدمت‌گزاری کنند.

 

ارمان

ارسال نظرات
آخرین اخبار