معاون سیاسی سپاه قدس گیلان

مجلس در نظام اسلامی نقش محوری در اداره و هدایت کشور دارد

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نقش محوری هدایت گری تاثیر ماندگاری در مسیر و جهت گیری‌های اصلی کشور خواهد داشت در راستای انتظارات و مطالبات از نمایندگان منتخب مردم در دوازدهمین دوره مجلس شورای همدلی و همسویی در راستای خدمت به مردم و رفع مشکلات را تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۹۹۲۹۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹

مجلس در نظام اسلامی نقش محوری در اداره و هدایت کشور دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان سرهنگ پاسدار مهدی عزیزی معاون سیاسی سپاه قدس گیلان بابیان اینکه مجلس در نظام اسلامی دارای نقش محوری در اداره و هدایت کشور است اظهارکرد: ایفای درست نقش محوری هدایت گری تاثیر ماندگاری در مسیر و جهت گیری های اصلی کشور خواهد داشت .

 

وی افزود: انتخابات مجلس دوازدهم به دلایل متعدد از جمله هجمه تمام عیار معاندین و ضد انقلاب و همسویی بخشی از جریان های سیاسی برای تحریم انتخابات و دلسرد کردن مردم از صندوق رای یک انتخابات خاص بود.

 

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با تاکید به همدلی برای خدمت هرچه بیشتر به مردم گفت :شیرینی ها و تلخ کامی های دوران رقابت تمام شده ،حال نوبت همدلی و همسویی تمام عیار برای رفع مشکلات کشور و مردم است.

 

سرهنگ پاسدار عزیزی اولویت و رعایت مصالح و منافع ملی در تعامل با سایر قوا و مدیریت مجلس و تشکیل کمیسیون ها بدون در نظر گرفتن منافع جناحی و حزبی یک اصل اساسی در رفتار نمایندگان منتخب مردم بیان کرد.

 

وی نمایندگان منتخب مجلس را تجلی گاه عزت ملی و اسلامی در برابر تعرض دشمنان و طمع ورزی بیگانگان دانست و تصریح کرد: منتخبان مجلس شورای اسلامی با عملی ساختن شعارهای انتخاباتی خود،در راستای مطالبات مردم مشتمل بر رفع فقر،فساد،تبعیض،تورم ،بیکاری و دغدغه های معیشتی ،ازدواج و مسکن نسبت به امید آفرینی ،اعتماد سازی و تقویت باورها و اعتقادات مردم و کاهش فاصله بین مردم و مسئولان گام بردارند.

 

 

 معاون سیاسی سپاه قدس گیلان همچنین از همت جدی نمایندگان منتخب مجلس گفت و خاطر نشان کرد: نمایندگان ارتباط صمیمی با بدنه جامعه و نخبگان داشته و از ظرفیت های نخبگی در حوزه حل مسائل و موضوعات حکمرانی و کشور داری بهره مند شوند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار