خبرهای داغ:
سردار شریف در همایش مدار امید:

یکی از دلایل اینکه دشمن نتوانست عظمت عملیات وعده صادق را منکر شود، پیوست‌های رسانه‌ای و عملیات روانی این عملیات بود

سخنگوی سپاه با بیان اینکه ما باید برای تمام اقدامات و عملیات‌های خود، پیوست‌ رسانه‌ای داشته باشیم، گفت: یکی از دلایل اینکه دشمن نتوانست عظمت عملیات وعده صادق را منکر شود، پیوست‌های رسانه‌ای و عملیات روانی این عملیات بود که در داخل کشور انجام شده بود.
کد خبر: ۹۵۹۹۳۰۴
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸

یکی از دلایل اینکه دشمن نتوانست عظمت عملیات وعده صادق را منکر شود، پیوست‌های رسانه‌ای و عملیات روانی این عملیات بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، صبح امروز چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت) همایش «مدار امید» به همت روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین و با حضور مسئولین کشوری و لشکری، معاونین روابط عمومی سپاه‌های استانی، مدیران گروه تلویزیونی بسیج استان‌ها، مدیران خبرگزاری بسیج استان‌ها، خبرنگاران افتخاری منتخب و هنرمندان برگزار شد.

سردار «رمضان شریف» سخنگوی سپاه طی سخنانی در این مراسم گفت: امروز مجموعه روابط عمومی سپاه‌های استانی هویت جدیدی پیدا کرده‌اند و شرایط ما نسبت به گذشته بسیار مطلوب شده است.

وی با اشاره به تحولات صورت‌گرفته در فعالیت‌های سپاه و بسیج در حوزه رسانه طی سالیان اخیر گفت: امروز به فضل الهی شاهد تعامل بسیار مناسبی میان مجموعه‌های روابط عمومی سپاه و بسیج با صداوسیما و خبرگزاری‌ها هستیم.

سردار شریف گفت: امروز گروه‌های تلویزیونی سپاه در ۲۷ مرکز استان فعال شده‌اند در حالی که پیش از این، تنها تهران دارای این گروه تلویزیونی بود.

سخنگوی سپاه در ادامه بیان کرد: روایت اول بودن مهم است ولی مهم‌تر از آن، صحت و دقت در بیان روایت است.

وی با بیان اینکه ما باید برای تمام اقدامات و عملیات‌های خود، پیوست‌ رسانه‌ای داشته باشیم، گفت: یکی از دلایل اینکه دشمن نتوانست عظمت عملیات وعده صادق را منکر شود، پیوست‌های رسانه‌ای و عملیات روانی این عملیات بود که در داخل کشور انجام شده بود.

سردار شریف ادامه داد: قبل از شروع عملیات وعده صادق، رسانه‌های معتبر ملی در جریان انجام این عملیات قرار گرفتند و آمادگی خوبی در حوزه رسانه پیرامون این عملیات شکل گرفت.

وی افزود: امروز دشمن در تلاش است با استفاده از پیاده‌نظام رسانه‌ای خود، ظرفیت‌های اجتماعی نظام را کاهش دهد و در این شرایط ما باید با تمام توان، با این توطئه شوم مقابله کنیم‌.

سخنگوی سپاه در پایان گفت: امروز به فضل الهی نظم و نسق خوبی در مجموعه خبرگزاری بسیج در سراسر کشور ایجاد شده ولیکن باید بدانیم که هنوز در اول مسیر هستیم.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار