عزم و اراده کشور ایران در عملیات وعده صادق به دنیا نشان داده شد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اعلام اینکه عزم و اراده کشور ایران در عملیات وعده صادق به دنیا نشان داده شد؛ عنوان کرد: باید بحث عملیات وعده صادق را بیشتر تبیین کنیم بعضا دشمنان تلاش می کنند این موضوع را کمرنگ کنند.
کد خبر: ۹۵۹۹۳۴۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در دیدار با رئیس دانشگاه های استان با اشاره به عملیات «وعده صادق »گفت: حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به سفارت ایران در دمشق و شهادت سردار زاهدی و همراهانش، عبور از یک خط قرمز مهم قلمداد می‌شد و سبب شد که این عملیات که خواست همه مردم ایران بود انجام شود و حتماً پاسخ داده شود که با تدبیر حضرت آقا و برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط همه نیروهای مسلح با محوریت سپاه انجام شد و دستاوردهایی در این عملیات به وجود آمد که شاید در ۸ سال دفاع مقدس بعضی از این دستاوردها حاصل نشد.

وی افزود: مهمترین دستاوردهای این عملیات عزم و اراده‌ کشور ایران بود که به همه دنیا نشان داده شد، این عزم و اراده امروز سبب شده است که  دانشجویان در دانشگاه‌های مرکز ایالات مختلف آمریکا به زبان فارسی علیه کشور خودشان که کشور غاصب و اشغالگر است اعتراض کنند و شعار دهند.

سردار نظری با اعلام اینکه این عزم و اراده‌ای حاصل تدبیر مقام معظم رهبری بود ، عنوان کرد : با اتفاقی که افتاد آن تحول و نظم نوینی که چندین سال حضرت آقا اشاره می‌کنند ان‌شاالله رخ خواهد داد، مهم این است که بتوانیم این را کنترل کنیم و در کشور برنامه‌ریزی کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خطاب به اساتید و روسای دانشگاها گفت: تربیت مدیران، متخصصین و نخبگانی  که باید در آینده نظم نوین جهانی خودشان را نشان دهند و اوضاع را به دست بگیرند بخش زیادی از آن به شما عزیزان بر می گردد ، دشمن به جنگ نرم روی آورده است و باید برنامه‌ریزی کنید که جلوی جنگ روانی دشمن را بگیریم .

وی در ادامه افزود: باید بحث وعده صادق را بیشتر تبیین کنیم، بعضاً دشمنان تلاش می‌کنند که این موضوع را کمرنگ‌تر کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار