خبرهای داغ:

شهدا رسالت خود را برای پیروزی و سربلندی ایران اسلامی به خوبی انجام دادند

فرمانده حوزه شهید دانش شوش دانیال(ع)و هیئت همراه با خانواده شهید عزیز عزیز زاده دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۹۹۳۴۴
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان،به مناسبت دهه کرامت فرمانده حوزه شهیددانش شوش وهیئت همراه با خانواده شهید عزیز عزیز زاده دیدار کردند.

دراین دیدار وی با تجلیل از نقش ارزشمند شهدا در تحقق آرمان های انقلاب گفت: شهداء با تقدیم جان خود در دفاع مقدس و در دفاع از حرم اهل بیت(ع)وظیفه و رسالت خود را برای سربلندی ایران اسلامی به خوبی انجام دادند.

وی با تبریک دهه کرامت اظهار کرد : بسیجیان با اخلاص و حضور در جبهه های حق علیه باطل تا مقابله با فتنه های فرهنگی و سیاسی، درعرصه علم و دانش، در عرصه اقتصادی و خدمت رسانی و بسیاری از صحنه های حساس که نظام به حضور شان نیاز داشته، به مدد و یاری نظام و انقلاب شتافته اند.

وی تصریح کرد: بدون تردید زیباترین تعبیر از بسیج، جمله حضرت امام (ره)می باشد که بسیج را به منزله شجره طیبه تعبیر کرده اند و به واقع در عصر حاضر شاهد متنعم شدن نظام و انقلاب و حتی مردم مستضعف و آزادی خواه جهان از تفکر و اندیشه بسیج هستیم.

گفتنی است این دیدار به همت پایگاه مقاومت بسیج نبی اکرم (ص) ، حوزه شهید دانش به مناسبت دهه کرامت برگزار شد در پایان این دیدار از خانواده شهید با اهداء لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار