حضرت معصومه (س) دومین زن شفاعت کننده در روز قیامت است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشتخوار گفت: حضرت معصومه(س) تنها زن شفاعت کننده بعد از حضرت فاطمه(س) در روز قیامت است و این امر نشان از جایگاه و منزلت والای آن حضرت دارد.
کد خبر: ۹۵۹۹۴۰۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۰

حجت‌الاسلام محمد ولایی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از رشتخوار با تبریک دهه بابرکت کرامت، با اشاره به ویژگی‌های حضرت معصومه(س)، اظهار کرد: حضرت معصومه(س) سرچشمه فضایل، کمالات معنوی و روحانی فراوانی است و از عالی‌ترین فضایل آن حضرت انتساب ایشان به بیت وحی و رسالت و امامت بوده و این امر خود سرچشمه سایر فضایل و کمالات معنوی و روحانی آن بزرگوار می‌باشد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی جهت اجرای برنامه‌های دهه کرامت در سطح شهرستان رشتخوار، افزود: همزمان با دهه کرامت، بیش از ۴۵ عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی، هنری و مذهبی در رشتخوار برگزار می‌شود.

ولایی بیان کرد: اجرای برنامه‌های عفاف و حجاب و مقام دختر در آیات و روایات توسط مبلغین و مبلغان شهرستان در چند مدرسه دخترانه در سطح شهرستان، همچنین برگزاری جشن پدر دختری در شهر رشتخوار و شهر جنگل همراه با برنامه‌های متنوع با همکاری ستاد دهه کرامت از مهمترین برنامه‌های ایام دهه کرامت در سطح شهر و روستاها خواهد بود.

وی مطرح کرد: برگزاری برنامه‌های دهه کرامت قطعاً به مردمی بودن برنامه‌ها است که مردم در برنامه‌ها حضور گسترده داشته باشند و الحمدالله این موضوع در سطح شهرستان بسیار مطلوب است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشتخوار در ادامه با تأکید بر اینکه دهه کرامت فرصتی طلایی برای مصون‌سازی جامعه از هجمه فرهنگی دشمنان است، اذعان داشت: به مناسبت ولادت حضرت معصومه سلام‌الله علیها و روز دختر جشن‌های روز دختر در مساجد سطح شهرستان با کمک هیئت مذهبی و مداحان هم‌اکنون در حال برگزاری است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار