مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز روز روابط عمومی را تبریک گفت

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز در پیامی روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۹۹۴۱۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار محمد فلاحتکار مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز با اشاره به اهمیت روابط عمومی، اظهارداشت: روابط عمومی در خط مقدم مقابله با هجمه فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان قرار دارد.

در متن پیام آمده است:
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز روز روابط عمومی را تبریک گفت
بسم الله الرحمن الرحیم

۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی روز مهمی است که باید بیش از یک روز عادی در تقویم رسمی کشور به آن نگریسته شود.

امروزه در حالی که دشمنان از هیچ تلاشی در جهت القاء ناامیدی، نفی دست آورد‌های اصیل انقلاب اسلامی، شبهه افکنی و وارونه جلوه دادن حقایق دریغ نمی‌کنند، این روابط عمومی‌ها هستند که می‌توانند با شفاف سازی و تبیین و تشریح واقعیت ها، فتنه رسانه‌ای دشمنان ر اخنثی سازند.

روابط عمومی‌های جبهه مقاومت امروز نشان داده اند که می‌توانند نه در موضع پدافندی که در موضع آفندی نیز دشمنان را سنگر به سنگر به عقب رانند و حتی آنان را در موضع ضعف و انفعال قرار دهند، چنانچه این امر به خوبی در جریان جنگ غزه محقق شد و نتیجه آن شکل گیری جریان بزرگ استکبار ستیزی در دانشگاه‌ها و شهر‌های سراسر دنیا بود.

در پایان به رسم ادب بر خود وظیفه می‌دانم روز روابط عمومی را به فعالان این عرصه و به ویژه به مجموعه روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و شبکه روابط عمومی در حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج، تبریک بگویم و برای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی داشته باشم.

سرهنگ پاسدار محمد فلاحتکار مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار