معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان البرز:

شهدا از نام‌ها و عنوان‌ها گذر کردند / هنر متعالی تجلی نور، عشق و شیدایی است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان البرز گفت: شهدا از نام و عنوان‌های دنیوی گذشتند و آسمانی شدند، تا سرزمین نور به برکت جهاد آن معنا یابد و هنر متعالی باید بازتاب دهنده این ایمان ناب باشد.
کد خبر: ۹۵۹۹۴۱۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار احسان خورشیدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در«نخستین جشنواره ره آورد سرزمین نور» که با حضور محمد مهرابی رئیس حوزه هنری استان البرز، سرهنگ پاسدار «سعید اخلاقی» مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، پاسدار داوود پاشایی دبیر اجرایی کنگره شهدای البرز و جمع کثیری از هنرمندان بسیجی البرزی در اردوگاه شهید رجایی محمد شهر کرج برگزار شد، اظهار داشت: هنری که در راه خدا رقم بخورد، همانگونه که شهید آوینی به آن اشاره می‌کند سرشار از نور است و اسباب تعالی و رشد انسان را فراهم می‌آورد.
شهدا از نام‌ها و عنوان‌ها گذر کردند / هنر متعالی تجلی نور، عشق و شیدایی است
وی با اشاره به اینکه شهدا از لذت‌های دنیوی گذشتند و هنر متعهد و انقلابی نیز باید از چنین ویژگی خاصی بهره‌مند باشد، افزود: هنر سلبریتی‌ها هنر مبتذل و سخیفی است که جایگاه هنر را تنزل داده است.


این مسئول، افزود: سلبریتی‌ها همه چیز حتی مخاطبان خود را فدا می‌کند و یا آن‌ها را وسیله و ابزاری برای رسیدن به قدرت، ثروت و شهرت قرار می‌دهند، در حالی که هنر متعهد انقلابی هنری است از همه نام‌ها و عنوان‌ها در جهت خدمت به مردم و در راه تعالی معنوی انسان‌ها می‌گذرد و سرشار از نور و معرفت است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه زبان هنر در میان آحاد اقشار جامعه بسیار اثر گذار است، تصریح کرد: هنرمندان اصیل و متعهد ایران اسلامی باید با آگاهی به مسئولیت تاریخی خود باید از بستر هنر در جهت تبیین ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی بهره گیرند.

سرهنگ خورشیدی خاطر نشان کرد: تحقق تمدن نوین اسلامی بدون تردید نیازمند حضور و نقش آفرینی حداکثری هنرمندان اصیل انقلابی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار