روابط عمومی هنر است، هنر ارتباط با جامعه

درآستانه ی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات گردهمایی مدیران روابط عمومی و خبرنگاران ناحیه میثم همراه با تقدیر از فعالان و برترین های این عرصه در مشهد برگزارشد.
کد خبر: ۹۵۹۹۴۱۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، سرهنگ اسماعیل زیبایی فرمانده ناحیه بسیج میثم در گردهمایی مدیران روابط عمومی و خبرنگاران ناحیه میثم که با حضور فرمانده ناحیه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج میثم همراه با تقدیر از فعالان و برترین های این عرصه برگزارشد، ضمن تبریک دهه کرامت و همچنین سالروز روابط عمومی اظهار کرد: بسیج وظیفه اش حفاظت از انقلاب و دستاورد های انقلاب است. این انقلاب وارد مرحله ی دوم شده که حضرت آقا در بیان گام دوم به آن پرداخته اند.

وی افزود : روابط عمومی یک هنر است و هنر ارتباط صحیح با جامعه و یک بخش مهم در سازمان است که بسیار تاثیر گذار بوده که در حوزه انعکاس خدمات انقلاب و نظام ماموریت دارد .

زیبایی تصریح کرد: درحال حاضر ما،در جنگ ترکیبی،شناختی با دشمن هستیم و امروزه دشمن با تمام توان سعی دارد باور مردم و جوانان را نسبت به انقلاب و دستاوردهای انقلاب بدبین وکمرنگ کند لذا رفع ابهام ، تبیین حقیقت و اطلاع رسانی از وظایف روابط عمومی است از این رو از مسئولین روابط عمومی به عنوان افسران جنگ نرم یاد کرد .

وی بیان کرد: روابط عمومی در واقع پل ارتباطی سازمان و‌مردم وهمچنین سخنگوی سازمان است و نقش امید آفرینی در جامعه دارد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار