خبرهای داغ:

روابط عمومی‌ها در زمینه اطلاع رسانی به جامعه به خوبی نقش ایفا کنند

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: روابط عمومی‌ها در زمینه اطلاع رسانی به لایه‌های مختلف جامعه به خوبی نقش ایفا کنند.
کد خبر: ۹۵۹۹۴۲۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز همزمان با ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات اظهار داشت : در دنیای امروز عوامل گوناگونی بعنوان مؤلفه های اثرگذار در زندگی مردم شناخته می شود که قطعا یکی از آنها هنر ارتباطات و رسانه هاست .

وی ادامه داد : روابط عمومی ها بعنوان نیروی انسانی که در عرصه اطلاع رسانی و انعکاس اخبار و رویدادها بار مفهومی و معنایی تولیدات سازمان متبوع خود را در عرصه اثرگذاری و انتقال آن به لایه های مختلف جامعه به خوبی نقش ایفا کنند.

سرهنگ احمدی جابری تصریح کرد : روز روابط عمومی فرصتی برای بازآفرینی استعداد ها و شناخت آنها در این جنگ ترکیبی رسانه ای که بتوان اهداف راهبردی خود را دنبال و برای نیل به آن برنامه ریزی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت : روابط عمومی ها حلقه اتصال با خبرنگاران و رسانه ها نقشی مهم و اثر گذار بر افکار عمومی دارند واز طرفی امروزه که اطلاع رسانی ها در فضای مجازی به ثانیه ها رسیده نشان از کارکرد مهم رسانه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار