خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مینودشت:

وعده صادق ابهت پوشالی اسرائیل را در هم شکست

حجت الاسلام حمیدرضا صالح فر گفت: آسمان فلسطین اشغالی با تصاویر زنده ده‌ها پهپاد و موشک ایرانی بعد از رسیدن به حریم هوایی سرزمین‌های اشغالی روشن شد
کد خبر: ۹۵۹۹۴۲۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱

وعده صادق ابهت پوشالی اسرائیل را در هم شکست

حجت الاسلام حمیدرضا صالح فر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان مینودشت در جمع بسیجیان شهر دوزین درخصوص وعده صادق با اشاره ۳ دلیل که ثابت می‌کند حمله ایران برای رژیم صهیونیستی کشنده بود گفت : آسمان فلسطین اشغالی با تصاویر زنده ده‌ها پهپاد و موشک ایرانی بعد از رسیدن به حریم هوایی سرزمین‌های اشغالی روشن شد و میلیون‌ها نفر در کرانه باختری و نوار غزه با چشم غیر مسلح آنها را دیده‌اند.

صالح فر افزود: اگر ۹۹ درصد این موشک‌ها ساقط شده، این همه موشک و پهپاد چگونه به سرزمین‌های اشغالی رسیده‌اند و چرا دیواره‌های پنج‌گانه آمریکا، فرانسه، انگلیس، اسرائیل و اردن نتوانسته مانع نفوذ آنها شود.

وی اظهار داشت: اگر این ادعا درست است و موشک‌ها به حریم هوایی رژیم صهیونیستی نرسیده‌اند، چرا صدها هزار نفر از شهرک نشینان اسرائیلی با ترسی بی‌سابقه به پناهگاه‌ها گریخته‌اند؟

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مینودشت تصریح کرد: رونین برگمان روزنامه نگار صهیونیست که ارتباط نزدیکی با موساد دارد، به نقل یکی از اعضای کابینه جنگی اسرائیل می‌گوید که حجم تخریب این موشک‌ها و پهپادها بسیار گسترده بود و اگر اسرائیلی‌ها تصاویری زنده از این حجم تخریب را ببینند، لااقل ۴ میلیون نفر از آنها فوراً از سرزمین‌های اشغالی فرار می‌کنند. و می توان گفت وعده صادق ابهت پوشالی اسرائیل را در هم شکست.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار