مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) در پیامی روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع)، در پیامی ۲۷ اردیبهشت ماه، روز روابط عمومی و ارتباطات، را به تلاشگران عرصه روابط عمومی تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۹۹۴۶۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهرستان فردیس در پیامی بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را به تلاشگران عرصه روابط عمومی تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) در پیامی روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت
بسم الله الرحمن الرحیم

۲۷ اردیبهشت به نام روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، نشان از جایگاه مهم موضوع ارتباطات و اهمیت هنر و حرفه روابط عمومی در برقراری ارتباط در جامعه دارد؛ یک سازمان برای پیشرفت خود نیاز به حضور یک روابط عمومی فعال داشته تا با شناخت اهداف سازمان خود نسبت به پاسخگویی به مطالبات مردم اقدام نماید.

این روز فرصتی است، تا همگی بتوانند برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با تقویت حضور مدیرانی دانا محور و تحول طلب رعایت اخلاق حرفه‌ای در عملکرد خود و بهاء دادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات و اطلاعات تلاش و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان‌خواه و اسلامی تثبیت کنند و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، به نام "جهش تولید با مشارکت مردم" نام‌گذاری شده، با جاری کردن روح روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی زمینه تجلی این نام را در سراسر کشور فراهم کند.

اینجانب روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به دست‌اندرکاران عرصه ارتباطات و روابط عمومی‌ها به ویژه مسئولین روابط عمومی ادارات و نهاد‌های دولتی شهرستان فردیس و شبکه روابط عمومی در حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج، تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سرافرازی و سربلندی همه مسئولین و دست‌اندرکاران این عرصه حساس و مسئولیت آفرین را مسئلت دارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار