رزمایش اهدای جهیزیه به نوعروسان در ساری برگزار شد

رزمایش اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند و تحت حمایت همزمان با سفر دوم هیات دولت و با حضور رییس دفتر ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در ساری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۹۶۳۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام احمد صالحی رئیس دفتر ارتباطات مردمی ریاست جمهوری عصر پنجشنبه در رزمایش اهدای جهیزیه به زوجین تحت حمایت آبشار عاطفه‌ها در ساری با بیان اینکه جوان ایرانی مستحق بهترین‌ها است، گفت: تعیین زندگی آرام و پر از عشق، زیبایی و جلوه‌های رحمانی مساله مهم به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر این که تأمین زندگی پر از آرامش با تلاش صورت می‌گیرد، گفت: جوان ایرانی مستحق داشتن یک زندگی آرمانی و ایده آل است.

وی گفت: انسان هرجایی که باشد باید سعی کند فکر و نیت خیرخواهانه داشته باشد زیرا جامعه به نگاه‌های خیر اندیشانه نیاز دارد و باید تقسیم شادی و مهربانی را از اقدامات کوچک و ریز شروع کرد.

محمد جواد فولاد مدیرکل آبشار عاطفه‌ها نیز حمایت و پشتیبانی از محرمان نیازمندان را امری مهم بیان کرد و گفت: جهش تولید با مشارکت مردمی محقق می‌شود و با مشارکت مردمی می‌توان بسیاری از مشکلات انسان‌های بالا را حل کرد.

وی به برکات مشارکت در امور از دیدگاه قرآنی اشاره کرد و گفت: باید برای جذب مشارکت و رفع فقر گام برداریم.

وی با بیان این که مردم مازندران در زمینه مشارکت در امور اجتماعی و حمایت خوب عمل کرده‌اند، گفت: احسان و خیرات بلاها را از انسان دور می‌سازد و سبب گشایش حسان الهی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار