معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه لرستان:

استقرار ۱۰ اکیپ بهداشتی_ درمانی و پشتیبانی در مراسم یادواره گرامیداشت شهدای عملیات حاج عمران در خرم آباد

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: استقرار ۵پست امدادی، ۱۰ اکیپ بهداشتی_ درمانی و پشتیبانی در مراسم یادواره گرامیداشت شهدای عملیات حاج عمران لرستان اعزام شد.
کد خبر: ۹۵۹۹۶۵۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲

سرهنگ عبدالوحید ملک‌آرا در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان اظهار داشت: استقرار۵ پست امدادی، ۱۰ اکیپ بهداشتی، درمانی و پشتیبانی با همت معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان جهت ارائه خدمات سلامت به شرکت کنندگان در مراسم یادواره گرامیداشت شهدای عملیات حاج عمران در خرم‌آباد اعزام شدند.

وی افزود: این اکیپ‌ها متشکل از پزشکان، کارشناسان بهداشتی، تغذیه، پرستاری، فوریت‌های پزشکی، روانشناس، داروخانه و سایرنیرو‌های تخصصی مرتبط با بهداشت و درمان همراه با ۵ آمبولانس است.

ملک ارا بیان داشت: علاوه بر خدمات بهداشتی و درمانی، تست فشارخون، قندخون و مشاوره توسط کارشناسان مربوطه به شرکت کنندگان در یادواره ارائه شد.


معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: اکیپ‌های مذکور متشکل از ۳۰ نفر نیروی تخصصی به صورت پایه و تعدادی نیز جهت پیوستن به مراکز اورژانسی است که در صورت نیاز با هماهنگی انجام شده جهت امادگی کامل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی جهت ارجاع بیماران احتمالی می‌باشد.

وی تصریح کرد: امادگی کامل این اکیپ‌های بهداشتی و درمانی پوشش امدادی و کنترل مدیریت بحران در حوزه امداد در کنار سایر نیرو‌های تخصصی جهت ارائه خدمت به شرکت کنندگان در یادواره می‌باشد.


ملک‌آرا گفت: این اکیپ‌ها با بکارگیری بیش از ۱۰ تیم و با همکاری اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی استان، درمانگاه شهید امیری، مدیریت درمان، امداد و عملیات و دارو و تجهیزات معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان و جمعیت هلال احمر استان ارائه خدمت کردند.

وی در پایان بیان داشت: اعزام اکیپ امدادی و درمانی همراه با امبولانس بصورت شبانه روز جهت ارائه خدمات به زائرین محترم راهیان نور به ارتفاعات عملیات غرور آفرین حاج عمران به توسط اکیپ امدادی این معاونت ارائه خدمت می‌کنند.


انتهای پیام.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار