خبرهای داغ:

دیدار صمیمانه منتخب مردم اندیمشک در مجلس با پرسنل ناحیه مقاومت بسیج

جهانبخش قلاوند منتخب مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در ناحیه مقاومت بسیج، با فرمانده و پرسنل سپاه اندیمشک دیدار کرد.
کد خبر: ۹۵۹۹۶۷۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اندیمشک، جهانبخش قلاوند منتخب مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در ناحیه مقاومت بسیج، با فرمانده و پرسنل سپاه اندیمشک دیدار کرد.

قلاوند با بیان خاطراتی از دوران شکل‌گیری سپاه اندیمشک و دوران دفاع مقدس اظهار کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه ابعاد توسعه یافته و پیشرفت کرده است و پاسداری و صیانت از انقلاب نیز مهمترین هدف سپاه محسوب می‌شود.

منتخب مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سپاه افزود: سپاه با آموزه‌های اسلام، امام خمینی (ره) و انقلاب شکل گرفت و با ساختار انسانی جوان و برخوردار از جنبه‌های ایمانی و مکتبی، خود را آماده فداکاری، جهاد و شهادت کرده است.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج همواره پای کار انقلاب اسلامی هستند تصریح کرد: سرمایه اصلی نظام، مردم هستند، نباید اجازه دهیم که مردم تضعیف شوند.

قلاوند خاطرنشان کرد: مجلس همانند سپاه برای حفظ و صیانت از آرمان‌های انقلاب خواهد کوشید و در حوزه سیاستگذاری عمومی برای پیشرفت کشور و رضایت مردم گام برمی‌دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار