خبرهای داغ:

به مناسبت روز ارتباطات و فناوری از چند روابط عمومی فعال در باغملک تجلیل شد

مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان گفت؛ کار روابط‌ عمومی و مسئولیت‌ هایی که برعهده این بخش قرار داده شده سبب شد تا حرفه روابط عمومی ، ششمین شغل پر استرس در جهان شناخته شود.
کد خبر: ۹۵۹۹۶۷۵
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج باغملک: به همت کانون بسیج رسانه شهرستان باغملک و به مناسبت روز روابط عمومی مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ ها پیشتاز است ، دو چندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

مهین ممبینی افزود: بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات ، صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست ، بلکه یک سرفصل از اخلاق ، علم و هنر است.

وی ادامه داد: نوع کار روابط‌ عمومی و مسئولیت‌ هایی که برعهده این بخش قرار داده شده سبب شد تا حرفه روابط عمومی ، ششمین شغل پر استرس در جهان شناخته شود ، زیرا مدیران روابط عمومی‌ها افراد متخصص در زمینه کنترل آسیب‌ها هستند و بنابراین نیازمند توانایی تفکر و عمل سریع در شرایط پراسترس و تنش زا هستند.

مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان یادآور شد: مجددا این روز را به تمامی مدیران ، مسئولان ، کارمندان و همه تلاش‌گران و کوشندگان این طریق پُر پیچ و خم و دشوار، صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند قادر بلند مرتبه برای تمامی عزیزان ، موفقیت و استقامت در راه خدمت رسانی مسالت می نمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار