امام جمعه دیلم:

فتح خرمشهر شکست تاریخی برای رژیم بعث عراق و متحدانش بود

امام جمعه دیلم در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: فتح خرمشهر شکست تاریخی برای رژیم بعث عراق و متحدانش بود.
کد خبر: ۹۵۹۹۷۱۸
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴

بنا به گزارش خبرنگار بسیج امام جمعه دیلم در آستانه فرا رسیدن یوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: فتح خرمشهر شکست تاریخی برای رژیم بعث عراق و متحدانش بود.

حجت الاسلام اسدی در خطبه های خود پس از تحلیلی جامع از روند آزاد سازی خرمشهر اظهار کرد: دشمن پس از تصرف خرمشهر آمده بود که بماند و این بندر تجاری و استراتژیک را به هر قیمتی حفظ کند اما وجود روحیه ایثار و شجاعت و شهامت رزمندگان اسلام در عملیات باز پس گیری خرمشهر باعث شد که رویای خام دشمن بعثی هرگز به واقعیت نپیوندد.

خطیب نماز جمعه عنوان کرد: با وجود موانع و استحکامات نظامی که دشمن در جهت حفظ خرمشهر بکاربرده بود هرگز فکر نمی کرد که این شهر مهم و بندری ما توسط رزمندگان اسلام فتح شود ولی وقتی که پای عقیده و ایمان قوی در جریان باشد همه برنامه ریزی ها و معادلات دشمن خبیث کاملا بهم میخورد.

وی راز پیروزی رزمندگان اسلام در برابر دشمن تا دندان مسلح را ایمان و اعتقاد راسخ آنان به معاد و روز رستاخیز و پاداش ابدی پروردگار برای بندگان خالص خود عنوان کرد و گفت: اعتقاد به شهادت و این فوض عظیم بود که رزمندگان ما را در مقابل دشمنان، بی باک و شجاع میکرد و بدون هیچ ترس و واهمه ای در برابر متجاوزان ایستادگی و مقاومت میکردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار