حجت الاسلام والمسلمین جوکار؛

لایحه تعطیلی روز شنبه یک حرکت مرموزانه استعماری و استکباری برای نفوذ فرهنگی در کشور ماست

کد خبر: ۹۵۹۹۷۳۵
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران، خطیب نماز جمعه شهرستان پاکدشت در خطبه های این هفته نماز جمعه با انتقاد به لایحه تعطیلی شنبه ها توسط مجلس انقلابی گفت: در روز های پایانی مجلس یک تشکر و یک انتقاد به نمایندگان محترم ، تشکر بابت اینکه نماینده شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی نامه ای را به امضای ۱۶۳نماینده رساند که در آن نامه مخالفت شدید مردم شهرستان از جدایی از استان تهران در تقسیمات جدید این منطقه عنوان شده است و بیان گر این است که این طرح جداسازی و پیوستن پاکدشت به استان شرقی مورد قبول مردم پاکدشت نیست و می خواهند جزو استان تهران مرکزی بمانند و ما از این اقدام نمایندگان تشکر و قدردانی می کنیم .
امام جمعه پاکدشت خاطر نشان کرد: قبل تر گفتیم دولت اقدام شتابزده ای نکند و اگر قرار است استان جدید تشکیل شود یک کارگروه کارشناسی و بی طرف منصف شکل بگیرد برای اینکه استان جدید را تعیین کند هم بودنش هم ضرورتش و هم مرکزیتش را کارشناسی کند .
جوکار در ادامه خطبه دوم تصریح کرد: اما اینکه بخواهد کسی به نفع منطقه ای این اقدام را انجام بدهید ، این حرکت محکوم است و مورد قبول مردم منطقه نیست.

حجت الاسلام جوکار در ادامه افزود: اما انتقاد ما به مجلس انقلابی این است که چرا دچار یک خطای راهبردی شده و روز شنبه را به عنوان روز تعطیل اعلام کردین!
لایحه تعطیلی روز شنبه یک حرکت مرموزانه استعماری و استکباری برای نفوذ فرهنگی در کشور ماست.

وی تصریح کرد: شما می دانید که مردم ما مسلمان هستن و پایبند به سنت های دیرینه و حسنه اسلامی خودشان هستن از زمان صدر اسلام تاکنون همه مسائل با تعطیلی روز جمعه تنظیم شده است ، شما این را از کجا در آوردین که باید روز شنبه تعطیل کنید! آیا می خواهید خود را با چند کشور مختصر که اسمش را جامعه جهانی گذاشتن همراه کنید! آنهم برای چند درصد از کشور!!

امام جمعه پاکدشت در ادامه خاطر نشان کرد: روز جمعه روز نماز جمعه است روز احکام است روز صله ارحام است که دین برای مردم قرار داده است بعد شما شنبه را هم تعطیل می کنید! و این اقدام خنثی کردن شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم است.

حجت الاسلام جوکار تاکید کرد: مردم مومن و متدین ایران اسلامی اجازه نخواهند داد و اُمیدواریم شورای محترم نگهبان با این کار که ریشه ضد اسلامی و فرهنگی دارد مقابله کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار